کد خبر 1480014
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
شهادت ۲ نفر از کارکنان انتظامی فراجا در سیستان و بلوچستان

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین تا آزادی قدس شریف اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین تا آزادی قدس شریف اعلام کرد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه آورده است:

روز قدس حاصل دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در مواجهه ملت‌ها با تمام رژیم‌های غاصب دنیا است تا همه مسلمانان جهان بدانند تنها در سایه وحدت، انسجام و یکدلی است که می‌توانند دست‌های تجاوزگر به سرزمین خود را کوتاه کنند و نگذارند واژه "اشغال" برای ستمگران معنا پیدا کند.

در این روز، آزادیخواهان، فریاد سرشار از خشم خود را بر سر ظالمان می‌کوبند تا ضمن نمایان ساختن نفرت خود از حکومت‌های غاصب دست یاری به مستضعفان جهان داده و حول محور "مقاومت" بر مبارزه خود ادامه دهند.

و اینک که رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال فروپاشی است و سردمداران متجاوز آن در امواج تباهی که به دست‌های پلید خود ایجاد کرده اند، گرفتار شده اند؛ "قدس شریف همه مسلمانان جهان را به سوی خود فرا می‌خواند".

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و ادای احترام بر روح بلند همه شهدای راه آزادی در صف آزادیخواهان در راهپیمایی جهانی روز قدس انزجار خود را از این غده سرطانی و حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد. به امید پیروزی و اهتزاز پرچم آزادی بر فراز قدس شریف.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس