کد خبر 1479387
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
حماس: رژیم صهیونیستی برای کل منطقه خطرناک است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که تهدیدهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، سوریه، لبنان و ایران نشان داد که این رژیم برای کل منطقه خطرناک است.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، شامگاه دوشنبه به سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حماس اعلام کرد: «سخنرانی نتانیاهو هرگز ملت فلسطین را که همچنان به نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی ادامه می‌دهد نمی‌هراساند».

جنبش حماس تاکید کرد: «سخنان نتانیاهو تلاش برای دگرگون کردن واقعیت‌ها است چون اشغالگران که به اقدامات تروریستی می‌پردازند اساس کل تنش‌ها هستند».

حماس اضافه کرد: «تهدیدات نتانیاهو علیه فلسطینیان، سوریه، لبنان و ایران تاکید دارد که رژیم صهیونیستی برای کل منطقه خطرناک است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در سوریه علیه اهداف ایران عمل کردیم و اگر پرتاب موشک از سوریه ادامه یابد، نظام اسد بهای بزرگی خواهد پرداخت».

نتانیاهو در ادامه گفت: «هرگز به جنبش حماس اجازه ایجاد زیرساخت در لبنان را نخواهیم داد و قدرت تهاجمی ما در غزه، پیامی به حماس و بهایی است که خواهند پرداخت».

گروه‌های مقاومت روز جمعه هشدار دادند «چنانچه اسرائیل مجددا به غزه تعرض کند، مستقیما به آن پاسخ داده خواهد شد. مقاومت تحولات میدانی به‌ویژه در قدس و مسجدالاقصی را دنبال می‌کند.»

این هشدار پس از آن مخابره شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، صبح جمعه، در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه وضعیت عادی اعلام کرد.

جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت در شهرک‌های مجاور غزه به حالت عادی بازگشته و تمام دستورات صادره فوق‌العاده از این لحظه لغو می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اشاره کرد دیگر لزومی ندارد شهرک‌نشینان در نزدیکی پناهگاه‌ها باشند.

گروه‌های مقاومت فلسطین، در روزهای گذشته، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را هدف حمله راکتی خود قرار دادند.

به دنبال حملات مقاومت، در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه وضعیت فوق‌العاده اعلام شد و از صهیونیست‌ها خواسته شد که به پناهگاه‌ها بروند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدامیر IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    گربه را باید دم حجله کشت! سفارت های اسقاطیل باید در سراسر دنیا توسط مسلمانان به ناامن ترین نقطه تبدیل شود حتی شده با یک تلفن! اجازه تحرک جدید از اسقاطیل را بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس