نتانیاهو: آمریکا همپیمان ماست اما می‌توانیم به آن نه بگوییم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری گفت آمریکا اولین همپیمان راهبردی تل‌آویو است اما می‌توانند به این کشور نه بگویند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که توافق با لبنان (اشاره به توافق گازی) به حملات علیه اسرائیل افزود.

وی که طی یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، ادامه داد: «اسرائیل در معرض هجوم قرار داشته و کابینه به ریاست من آرامش و امنیت را باز می‌گرداند و بازدارندگی را بهبود خواهد بخشید».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «در سوریه علیه اهداف ایران عمل کردیم و اگر پرتاب موشک از سوریه ادامه یابد، نظام اسد بهای بزرگی خواهد پرداخت».

نتانیاهو در ادامه گفت: «هرگز به جنبش حماس اجازه ایجاد زیرساخت در لبنان را نخواهیم داد و قدرت تهاجمی ما در غزه، پیامی به حماس و بهایی است که خواهند پرداخت».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «یوآف گالانت وزیر امنیت، در پست خود باقی خواهد ماند و با هم در راستای امنیت اسرائیل عمل خواهیم کرد».

وی گفت: «باید به توافقی درباره اصلاحات سیستم قضایی و همچنین موضوع سربازی برسیم».

نتانیاهو اضافه کرد: «آمریکا همپیمان راهبردی نخست ما بوده اما می‌توانیم به این کشور نیز نه بگوییم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تصمیم گرفتیم که کمک‌های بشردوستانه و دفاعی به اوکراین بکنیم و هر کاری که در توان داریم برای پایان بخشیدن به درگیری‌ها در این کشور انجام خواهیم داد».

وی در ادامه این کنفرانس خبری اضافه کرد: «باید مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شویم».

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. بر اساس برخی گزارش‌ها، این رژیم دست کم ۱۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های خود دارد.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی تا کنون از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی خودداری کرده و مانع از بازرسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از زرادخانه هسته‌ای خود شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 0
    خیلی ملاحظه کرده - اصلا تصمیمات امریکا توسط (لابی قدرتمند)اسراییل دیکته می شود!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    شماها خیلی زود محکوم نابودی وفنا هستیداینقدر دست وپانزنید وآرام گورهای خودتان را بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس