کد خبر 1479220
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
ارتش صهیونیستی از جراحت دو نظامی خود خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های شب گذشته دو نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اذعان کرد که طی درگیری‌های بامداد امروز در شهر نابلس، دو نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری صفا، طبق بیانیه ارتش رژیم اشغالگر، یکی از این نظامیان با درجه افسری و دیگری یک سرباز است که هر دو به بیمارستان منتقل شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که نظامیان اشغالگر بامداد امروز برای دستگیری یک فلسطینی به نام «عبدالرحمن عکوبه» وارد شهر نابلس شده بودند که با مقاومت فلسطینی‌ها و تیراندازی و پرتاب بمب‌های دستی و سنگ از سوی آن‌ها مواجه شدند.

به گفته ارتش صهیونیستی، پس از دستگیری این فرد، نظامیان در حال خروج از شهر بودند که کاروان آن‌ها هدف تیراندازی قرار گرفت و یک افسر و یک سرباز زخمی شدند.

صهیونیست‌ها همچنین در رام‌الله، سلفیت و بیت لحم نیز سه فلسطینی را بازداشت کرده و یک تفنگ از نوع «کارلو» نیز کشف و ضبط کردند.

اشغالگران در اردوگاه جنین در غرب شهر جنین نیز با نیروهای مقاومت درگیر شدند که در این بین یک خودروی صهیونیست‌ها بر اثر تیراندازی‌ها واژگون شد.

همزمان مرکز اطلاعات فلسطینی (المعطی) نیز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، فلسطینی‌ها دست به ۲۱ عملیات علیه صهیونیست‌ها زده‌اند که ۱۱ مورد آن‌ها تیراندازی با سلاح گرم بود.

طبق این آمار طی ۲۴ ساعت گذشته در هفت نقطه مختلف کرانه باختری درگیری‌های شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس