فرانسه

بازیگر فرانسوی که پارسال صفحه اینستاگرامش را به اغتشاشات ایران اختصاص داده بود، هیچ واکنشی درباره سرکوب شدید مردم فرانسه ندارد!

به گزارش مشرق، یکی از اتفاقاتی که در زمان اغتشاشات ایران رخ داد، دخالت بیگانگان و سیاستمداران کشورهای غربی و آمریکایی بود. ابعاد حمایت های بیگانگان به حدی بود که چند سیاستمدار یا وزیر زن چند کشور اروپایی، کانادایی و استرالیایی حتی موهای خود را در یک اقدام نمایشی کوتاه کردند.

روزه سکوت بازیگر فرانسوی فعال در اغتشاشات ایران، درباره اعتراضات فرانسه

البته وسعت جنگ ترکیبی به حدی بود که این کشورها از ظرفیت چهره های سینمایی از جمله آنجلینا جولی و ماریون کوتیار استفاده کردند. ماریون کوتیار، بازیگر فرانسوی بارها به صورت اختصاصی برای اغتشاشات ایران محتوای اختصاصی تولید و چندین پست اینستاگرامی هم منتشر کرد.

روزه سکوت بازیگر فرانسوی فعال در اغتشاشات ایران، درباره اعتراضات فرانسه

روزه سکوت بازیگر فرانسوی فعال در اغتشاشات ایران، درباره اعتراضات فرانسه

این درحالی است که همین چهره فرانسوی حتی یک پست اینستاگرامی هم درباره اتفاقات کشور خودش منتشر نکرد و به برخورد وحشیانه پلیس فرانسه با مردم این کشور واکنشی نشان نداده است.

روزه سکوت بازیگر فرانسوی فعال در اغتشاشات ایران، درباره اعتراضات فرانسه
پست های حمایتی ماریون کوتیار از اغتشاشات ایران

در ادامه بخشی از برخورد روزهای اخیر پلیس فرانسه را ببینید:

هفته‌هاست که معترضان فرانسوی در شهرهای مختلف این کشور علیه سیاست ماکرون در افزایش سن بازنشستگی تظاهرات برپا کرده‌اند و خواستار استعفای ماکرون شده‌اند. اتحادیه‌های کارگری بر این باورند که اصلاحات بازنشستگی غیرمنصفانه است و عمدتاً به کارگران کم مهارت با مشاغلی که از نظر فیزیکی دشوار است، آسیب می‌رساند.

نظرسنجی روزهای اخیر نیز نشان داده است که محبوبیت شخصی ماکرون به ۲۸ درصد کاهش یافته که پایین ترین سطح از زمان اعتراضات جلیقه زردها در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    17 1
    زنک هرزه دستمال سیاسیون و ثروتمندان صهیونی
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      1 0
      هنرپیشه = سلبریتی = فرد دارای ملیت کشور دشمن = حافظ منافع کشور دشمن = دشمن منافع مردم خودش = وطن فروش = ستون پنجم دشمن
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      1 0
      نقش عنتر برای لوطی را بازی می کنند. هر وقت بهشون اشاره کنند یک کار تقلیدی می کنند- سلبریتی فرانسوی که دلش برای مردم خودش نسوخته یعنی عنتری که قلاده اش دست دولتشه راستی شهاب حسینی چرا ظلم به فرانسوی ها رو محکوم نمی کنی؟ نکنه از دولت فرانسه خرده و برده داری؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    6 1
    اینا ابترهای مفلوک و بی ریشه و حقیر و بازیچه ای هستند که تا وقتیکه کاملا و با تمام وجود حقیرشون دربست و آن تایم در خدمت اربابان شیطان صفت صهیونیزم جهانی و مطامع و اوامرشون باشند روی صحنه ها نگه داشته و جیره شون پرداخت میشه و خوب میدونن به محض کوچکترین حرکت و حتی حرفی خلاف خواست اربابان مستکبر و کفتار صفتشون بلافاصله و بدون کوچکترین رحمی نخشون کشیده و برای همیشه از صحنه زندگی منفورشون حذف میشن. هرکسی که کوچکترین اعتقادی به بشردوستی این جماعت دلقک و وابسته و حقیر سیبیل بیلیتی داشته باشه و دل به حرف ها و حرکاتشون ببنده قطعا به شعور و شخصیت خودش توهین کرده.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    14 0
    لعنت خدا به تو فرانسوی بیشرف و امثال تو و همچنین علی کریمی فراری و حمید فرخ نژاد و...
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    10 0
    تو غرب از این زباله ها زیاده. تو هر کوچه پس کوچه ای. 20 دلار بیشتر خرج نداره.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    12 0
    حیف از کلمه مقدس "روزه " نیست که برای این عفریته به کار برده اید؟!!! باید بنویسید "خفه خون گرفتن یک عفریته فرانسوی" .!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    8 0
    حیف از کلمه مقدس "روزه " نیست که برای این عفریته به کار برده اید؟!!! باید بنویسید "خفه خون گرفتن یک عفریته فرانسوی" .!
  • DE ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 7
    اغتشاشات تو ایران
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    احیانا یهودی نیست؟ در عصر رسانه و انقدر حماقت؟!!!در ایران مردم در ۲۲ بهمن آمدند آن هم دهها میلیونی، اما این بازیچه غرب یا کم‌عقل، به جای مردم، از چندصدنفر آتش‌زن و آدمکش حمایت کرد!!! اتفاقا در فرانسه هم انتظار ازش همین هست، در ایران هم سمت مردم نبود، در فرانسه هم انتظار این بود که با مردم نباشه.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    معلومه خب این مترسک بابت حمایت ازاغتشاشگران ایرانی از کشورش پول میگرفته بابت حمایت ازاشوبهای فرانسه که بهش پولی نمیدن باباشم درمیارن غلط زیادی بکنه مگه مثل سلبریتیای کشورما ازاده هرکاری بکنه؟
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    خب پول بهش نرسیده اینا بنده های پولن از هر طرف برسه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    از ماست که برماست
  • علی افصحی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    این که روزهٔ سکوت نیست بلکه داشتن یا نداشتن «حکم مأموریت سلبریتی های تن فروش از سازمان های جاسوسی غرب وحشی» است. امروزه هرزه گانی چون آنجلینا جولی ، ماریون کوتیار و... به عنوان سلبریتی خودفروش یا همان «سحرهٔ فرعون» در برابر مشتی پول ابزار دست فراعنه زمانه اند تا در خدمت منویات ضد بشری آن ها باشند. فراعنه زمانه از احمق های درجه یک شیطان بزرگ آمریکا گرفته تا ماکرون منفور و...همه دست به دست هم دادند تا از طبل توخالی مشتی اراذل و اوباش و اصلاح طلبان فاسد و سلبریتی های فاسد فارسی زبان چون کیومرث پور احمد، علی کریمی، فرخ نژاد ، گلشیفته فراهانی کاسب عریانی و..کاریکاتوری از «جنبش و انقلاب» راه بیندازند . با این که همه داشته هایشان را با وجهه بسیار خشن ، ویرانگر ، مخرب، آتش افروزانه ، قتل و.. به میدان آوردند اما خیلی زود فتنه ترکیبی «زن زندگی هرزه گی» نابود شد که علامت نابود شدگی اش همین خودکشی کیومرث پوراحمد همیشه حاضر در همه فتنه ها بود. نابودی فتنه ترکیبی همان و زبانه کشیدن اعتراضات مردمی در جای جای غرب وحشی به ویژه فرانسه همان. اعتراضات مردمی فرانسه که کاملا مدنی و صنفی است اما خیلی زود از طرف پلیس فرانسه به شدت سرکوب شده و می شود و ماکرونی که اشک تمساح برای تروریست های مسلح قاتل در خیابان های شهرهای ایران اسلامی می ریخت ، وقتی نوبت به اعتراض مردم فرانسه رسید سرکوب آن ها از جانب پلیس را تایید و تقدیر کرده و آن را حرفه ای توصیف کرد. اینک که حدود چهارصد شهر فرانسه سال ها و ماه هاست که دست به اعتراض همگانی و مردمی زده اند خبری از گلشیفته فاسد ، ماریون کوتیار و...نیست . چرا که صاحبانشان عامل اصلی این نارضایتی ها هستند و هرگز بردگان مدرن به نام سلبریتی های در اختیار کانون های قدرت و ثروت شیاطین ، مردم و اعتراضاتشان را همراهی نمی کنند چون سلبریتی ها «ناکس » اند و کسانشان ابالیس حاکم بر غرب وحشی است.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    بریم صفحشو بمبارون کنیم پیشاپیش عذرخواهی من اینستاگرام ندارم.
  • عاشق وطنم ایران IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    خفه خون گرفتن غربگداها.خاک برسر آدمای وطن فروشی که دارن به ایران خیانت میکنن واسه رفتن به خارج
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    این بازیگران اصلا روزه داری اعم روزه سکوت یا روزه سیاسی باد نیستند این بازیگر هم روزه نگرفته بلکه دهانش را گل و مغزش را لجن گرفته اند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    توی این چند روز آمار کشته ها رو هم میشه بگین؟!
  • فرزاد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    از یک هرزه و سلبریتی چه ایرانی باشد و چه فرانسوی چه توقعی میشود داشت؟ اینها بنده پول و شهرت و بنده سیاستمداران غربی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس