کد خبر 147852
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸

سکوت همیشگی شما در قبال کشتار مظلومان عالم تعجب برانگیز نبوده است، چراکه لقمه‌های صهیونیستی در گلوی شما گیر کرده و با دهانی پر از دلارهای صهیونیستی است نمی‌توان سخن گفت.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا ، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با انتشار نامه‌اي خطاب به بان‌كي‌مون ـ دبيركل سازمان ملل ـ از رفتار وي در قبال برخي تحولات جهان امروز انتقاد كردند.

 متن اين نامه به شرح زير است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

آقای سکوت سلام!

رفتار دوگانه عالیجناب سکوت دبیرکل محترم سازمان ملل در قبال کشتار مردم مظلوم بحرین، عربستان، میانمار، افغانستان، پاکستان و حمایت معنادار از تروریستهای تکفیری و ارهابی در سوریه دیگر جای تعجب نیست، چراکه ظاهراً آن جناب فقط نسبت به واژه هایی که در مورد رژیم منحوس صهیونیستی ایراد می‌شود آلرژی داشته و هیچ توجهی به خواست ملل ندارد.

هنگامیکه سیل خروشان ملت آزادۀ ایران و سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در یوم‌الله قدس بسان خواری در چشم رژیم اشغالگر قدس و حامیان مستکبر آن است دیگر انتظاری از آقای بان‌کی‌مون نیست، چراکه معیار و سنگ محک شناسایی مرد از نامرد، آزادمرد از اسیر در چنگال نعمات صهیونیستی موضع‌گیری در قبال همین مسائل است.

سکوت همیشگی شما در قبال کشتار مظلومان عالم تهجب برانگیز نبوده است، چراکه لقمه‌های صهیونیستی در گلوی شما گیر کرده و با دهانی پر از دلارهای صهیونیستی است نمی‌توان سخن گفت.

موضع‌گیری اخیر شما در خصوص تحلیل منطقی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی بسان سناریوی کمدی بود که از عهده کسی غیر از شما بر‌نمی‌آمد. جنابعالی در شرایطی سخنان رئیس‌جمهور محترم اسلامی ایران را از سر مرض و غفلت فتنه‌انگیز و تهدید‌کننده می‌دانید که سران کشورهای مرتجع عرب نظیر اردن، عربستان، قطر و کشور ترکیه مستقیماً در کشتار مردم سوریه ایفای نقش می‌کنند.

شما در شرایطی آن سخنان را فتنه‌انگیزانه می‌دانید که رژیم صهیونیستی، آمریکای خونخوار و کشورهای ظالم غربی در سال 88 برای براندازی حکومت اسلامی ایران از هیج تلاشی فروگذار نبودند.

آقای سکوت! آیا سخنان رئیس‌جمهور ایران فتنه‌انگیزی است یا فتنه اصلی در بحرین و عربستان و قطر است؟ بوی دلارهای نفتی در کوچه پس کوچه‌های سوریه به راحتی به مشام می‌رسد چرا سکوت کرده‌اید؟ همه‌روزه شاهد کشتار مردم مظلوم غزه هستیم محاصره ناجوانمردانه غزه فتنه‌انگیزانه نیست؟

کشتار کودکان، مردان و زنان بی‌دفاع را چه باید نامید؟ تمامیت ارضی پاکستان توسط نیروهای ناتو و شیطان بزرگ همه‌روزه مورد تجاوز قرار می‌گیرد، آیا این تهدید نیست؟ آیا توزیع سلاح در سوریه گسترش عامدانه و خطرناک تروریست در منطقه نیست؟

آقای سکوت!

شما چه بخواهید چه نخواهید، خوشحال شوید یا ناراحت، به فضل خدا تحولات منطقه نوید زوال رژیم صهیونیستی را می‌دهد. آیا خودسوزی‌های مکرر و بی‌سابقه را در اراضی اشغالی نمی‌بینید؟ آیا می‌دانید وقتی انسانی از جان خود می‌گذرد باید چه اتفاقی برای او رخ داده باشد؟

به فضل خدا این غدۀ سرطانی را از منطقه محو خواهیم کرد و ان‌شاءالله سرزمینهای اشغالی به صاحبان اصلی خود یعنی مردم مظلوم فلسطین بازگردانده خواهد شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس