کد خبر 1478286
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
آزمایش موشکی جدید مقاومت فلسطین در نوار غزه+فیلم

سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جهاد علیه رژیم اشغالگر اسرائیل بدون عقب نشینی ادامه دارد و عملیات «سیف القدس» ( شمشیر قدس) در همه عرصه ها باقی مانده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری « فلسطین الیوم»، «أبو حمزة » در اظهاراتی کوتاه گفت که مقاومت امروز وفاداری خود را به قدس و اهالی قدس نشان و با شرافت به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ می دهد.

به گزارش فلسطین الیوم،‌ نیروهای مقاومت در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه و همچنین مسجد الاقصی، شهرک های مناطق «غلاف غزه» را با صدها موشک هدف قرار دادند.

آخرین نبرد بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در غزه با نام «سیف القدس» آذر سال ۱۴۰۰ به مدت ۱۲ روز ادامه داشت که در آن ارتش این رژیم حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران فلسطینی شد.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران گسترده سرزمین‌های اشغالی کردند.

وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی درباره این نبرد گفته بود که سیف القدس زخمی عمیق و ماندگار در فهم و احساس «اسرائیلی‌ها » ایجاد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس