کد خبر 1478324
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
.

وزارت امور خارجه چین با تاکید بر لزوم حفظ وضعیت اماکن مقدس در فلسطین اشغالی، از قدرت‌های بزرگ جهانی خواست به مسئولیت خود در قبال وضعیت سرزمین‌های اشغالی عمل کنند.

به گزارش مشرق، یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی و همچنین حملات شب گذشته این رژیم به نوار غزه و جنوب لبنان، با واکنش دولت چین همراه شد.

وزارت خارجه چین امروز (جمعه) گفت: «ما از طرف‌های درگیر، به‌ویژه اسرائیل می‌خواهیم که نهایت آرامش، خویشتن‌داری و عدم تنش‌زایی را از خود نشان دهند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بیانیه تاکید شده که دولت چین اصرار ویژه‌ای بر حفظ جایگاه تاریخی اماکن مقدس در فلسطین اشغالی و احترام گذاشتن نظامیان صهیونیست به آنها دارد.

این وزارتخانه همچنین افزود: «قدرت‌های بزرگ جهانی باید مسئولیت‌های خود را اجرا کرده و در قبال وضعیت سرزمین‌های فلسطینی موضع عادلانه‌ای اتخاذ کنند».

سخنگوی ارتش رژیم تروریست صهیونیستی صبح امروز گفته بود که به ۳ هدف در جنوب لبنان و ۱۰ هدف در نوار غزه با ۵۰ تُن مواد منفجره حمله کرده‌اند.

در این بیانیه ضمن اشاره به شلیک ۴۴ راکت توسط گروه‌های مقاومت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی، ادعا شده است که ۲۹ فروند از این راکت‌ها را رهگیری کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    3 0
    زالوی جهان چین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس