کد خبر 1478016
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
اولین واکنش علیرضا دبیر به شایعه اختلاف با حسن یزدانی/ این مشکل با صبر قابل حل است

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی گفت: حسن یزدانی یکی از استثنا های ورزش ایران است و امیدوارم سومین مدالش را در المپیک بگیرد.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در خصوص حسن یزدانی گفت: می‌گویند حسن در کشتی باید تاکتیکش را عوض کند. جوان ۲۸ ساله که کشتی‌اش را نمی‌تواند عوض کند. این مشکل با صبر قابل حل است و من خیلی خوش بین به مسابقات المپیک هستم. حسن یکی از استثناهای ورزش ایران است که در المپیک پاریس مدال بگیرد و سه مداله شود، برترین کشتی گیر تاریخ خواهد شد.

دبیر در پاسخ به این سوال که خیلی ها می‌گفتند شما نمی‌خواهید حسن یزدانی مدال بگیرد، گفت: از این حرف‌ها زیاد می‌زنند باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. شنونده باید عاقل باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 5
    گوینده و شنونده عاقل هستن شما هستین که فکر میکنین مردم نمیفهمن پشت پرده چه خبره!
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 7
    تیلور خوبه
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 2
    در آخرین مبارزه حسن یزدانی با یک حریف ژاپنی که حدود یکماه قبل انجام شد حریف ژاپنی در ثانیه نخست به پای راست یزدانی حمله کرد و یزدانی هم بدون مقاومت در خاک نشست هر چند که در نهایت این کشتی را با امتیاز عالی تمام کرد. حریف ژاپنی نقطه ضعف حسن یزدانی را پیدا کرده بود و مانند تیلور از همانجا وارد شد. حداقل حسن یزدانی بایستی یک فکری برای این نقطه ضعف خود بکند. در ضمن حسن یزدانی بایستی با کادر فنی مشورت کند که در اولین مبارزه در اینده با دیویوید تیلور چه برنامه ائی دارد؟
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    9 1
    یزدانی با غیرت و پهلوان به دور از حواشی بچگانه مدال المپیک میگیره انشاالله
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 2
    با عرض معذرت، جناب یزدانی کمی مغرور هست، البته شاید پدرش هم نقش داشته باشه.. خواهش میکنیم الکی به هرکس نگیم پهلوان، در این سرزمین پهلوان خصوصیات خاصی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس