کد خبر 1477932
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
ریابکوف: شاهد درگیری مستقیم آمریکا و روسیه هستیم

معاون وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه‌ای تصریح کرد: شاهد درگیری مستقیم میان آمریکا و روسیه هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری تاس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در مصاحبه‌ با رادیو اسپوتنیک اعلام کرد: روسیه و ایالات متحده دوره جنگ سرد را پشت سر گذاشته و اکنون در گرماگرم جنگ قرار دارند؛ بر این اساس، به نوعی شاهد درگیری مستقیم دو کشور در یک جنگ ترکیبی هستیم.

معاون وزیر خارجه روسیه در این مصاحبه ادامه داد: برخی اَشکال جنگ ترکیبی که توسط آمریکایی‌ ها استفاده می شود، کاملاً بی سابقه هستند و حتی در دوران جنگ سرد وجود نداشتند.

وی در این ارتباط افزود: متاسفانه صحبت های زیادی در مورد خطر یک درگیری هسته ای شده است. این یک موضوع تا اندازه ای دراماتیک است. باید تاکید کنم که روسیه کاملاً به فرضیه‌ های شناخته شده متعهد است که اخیراً بارها نیز از جمله در بالاترین سطح بیان شده است، مبنی بر اینکه در جنگ هسته‌ ای هیچ برنده‌ ای وجود ندارد و نباید آن را آغاز کرد. روسیه از ورود به جنگ هسته‌ ای خودداری خواهد کرد؛ چون در این جنگ هیچ برنده‌ ای وجود ندارد و لذا نباید آن را آغاز کرد.

«سرگئی ریابکوف» خاطر نشان کرد: اما روشی که مخالفان آمریکایی ما بی پروا، تحریک آمیز و از بسیاری جهات کاملاً بی دقت از نردبان تشدید آن بالا می روند، نحوه کور شدن آنها به دلیل اطمینان مطلقاً پوچ خود در مورد توانایی شان در تحمیل شکست راهبردی به روسیه است. این موضوع باعث می شود که به توانایی های ذهنی آنها و عقل سلیم شان شک کنیم... مخالفان روسیه باید بدانند که با آتش بازی می‌ کنند. آنها باید بدانند که هرگونه تجاوز به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ما چه خواهد شد.

ریابکوف افزود: اگر این روند ادامه یابد، آماده ایم تا همه اقدامات را انجام دهیم و از همه ابزارهای موجود برای دفاع از خود استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    روسیه به تلافی کمکهای امریکا به اکراین میتواند به گروها واحزابی که به پایگاهای امریکا حمله میکنند کمک کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس