کد خبر 1477205
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
تن‌هاگ محتاج کاپیتان انگلیس

کارشناسان فوتبال انگلیس از قطعه گمشده پازل تن هاگ در منچستریونایتد پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد که پس از شکست خفت‌بار مقابل لیورپول کاملاً تضغیف شده، روز گذشته مقابل نیوکاسل تن به شکست داد تا رتبه سوم را از دست بدهد.

منچستریونایتد در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، یک بار مساوی کرده و ۲ بار تن به شکست داده است.

تن‌هاگ محتاج کاپیتان انگلیس

این تیم که پس از جام جهانی به یکی از بهترین‌های اروپا نام گرفت، حالا شدیدا در خط حمله مشکل دارد و در ایجاد حمله و گلزنی ناتوان ظاهر شده است.

شب گذشته در برنامه اسکای اسپورت، کارشناسان فوتبال انگلیس از قطعه گمشده تیم تن هاگ پرده برداشتند.

هری کین که حالا با رفتن آنتونیو کونته به درهای خروج اسپرز نزدیک شده، مهمترین گزینه منچستری‌هاست و بسیاری بر این باورند که او می تواند نقاط ضعف یونایتد را کاملا بپوشاند.

در برنامه اسکای اسپورت گفته شد که منچستریونایتد در بازی هایی مثل لیورپول و نیوکاسل نشان داد که چقدر می تواند در برخی اوقات بی انگیزه و ناتوان ظاهر شود و به بازیکنی مثل هری کین نیاز دارد. بازیکنی که روحیه بزرگی دارد، کاپیتانی بلد است و می تواند با بازیسازی و قدرت تهاجمی خود، منچستریونایتد را به یکی از بهترین های اروپا بدل سازد.

تن‌هاگ محتاج کاپیتان انگلیس

هری کین در این سال ها بسیاری از رکوردهای لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرده ولی جامی با تاتنهام کسب نکرده است. بسیاری بر این باورند که کاپیتان تیم ملی انگلیس باید از لندن برود و به تیمی مثل منچستریونایتد برای قهرمانی منتقل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس