کد خبر 1477047
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
واکنش‌های تند به اخراج سرمربی چلسی

اخراج گراهام پاتر سرمربی چلسی واکنشهای جالب یرا در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش مشرق، چلسی بعد از فقط هفت ماه، گراهام پاتر را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند، اتفاقی که شوکی بزرگ را به لیگ برتر انگلیس در شب یکشنبه وارد کرد.

پاتر در اواخر تابستان به جای توماس توخل هدایت آبی‌های لندن را بر عهده گرفت. این مربی انگلیسی قراردادی شش ساله با چلسی بست و قرار بود پروژه ای بلند مدت را در این باشگاه به پیش ببرد.

اما تیم او روندی ناامیدکننده داشت و بعد از شکست ۲-۰ این هفته مقابل استون ویلا به رتبه یازدهم جدول لیگ برتر سقوط کرد. این دهمین شکست آنها در لیگ این فصل بود و باعث شد اختلاف چلسی با کسب سهمیه به ۱۲ امتیاز برسد. این شکست در نهایت به قیمت پایان کار پاتر در چلسی تمام شد و باشگاه با انتشار بیانیه ای اخراج او را رسما اعلام کرد.

اما خبر این اخراج واکنشهای جالبی را در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه توئیتر به همراه داشت. یکی از هواداران حضور کوتاه مدت پاتر در چلسی را با دوران کوتاه مدت مربیگری دیوید مویس در منچستریونایتد در فصل ۱۴-۲۰۱۳ مقایسه کرد.

یکی از هواداران تیمهای رقیب چلسی هم در مورد این باشگاه نوشت: «همچنان کوچکترین باشگاه در انگلیس!» دیگری نوشت: «چلسی واقعا باشگاه نحسی است!»

و دیگر اینطور نوشت: «پاتر باید همچنان در برایتون می‌ماند. اما حقیقت باید گفته شود. فکر نمی‌کنم هیچ مربی ای بتوانم با این تیم چلسی معجزه کند. مالک باشگاه بازیکنانی را می‌خرد که به درد مربی و تیم نمی‌خورند». بعضی‌ها هم با اخراج او موافق بودند: «حقش بود، او یک تیم زیبا را نابود کرد. » یا «ناگلزمن را بیاورید. این یک انتخاب عالی خواهد بود.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    اي "ماست" تو سر همتون كه بلد نيستين بازيكنانتون رو "ارشاد" كنين
  • علی مومنی IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    پاتر برای چلسی ساخته نشده بود ناگلزمن مربی آینده داری است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس