کد خبر 1477198
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
جسد جاسوس آمریکا در پارکینگ پنتاگون پیدا شد

مقام‌های پنتاگون از پیدا شدن جسد یکی از کارکنان بخش اطلاعات محرمانه این وزارتخانه در خودروی او در پارکینگ شمالی پنتاگون خبر دادند.

به گزارش مشرق، بنا به گفته مقام‌های پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) جسد سرگروهبان «خوآن پائولو بوردادور» روز ۱۴ مارس (۲۳ اسفند ماه) در خودروی وی در پارکینگ شمالی پنتاگون پیدا شد.

وبگاه «ان تی دی» گزارش کرد، پارکینگ مذکور در شمال پنتاگون در امتداد بزرگراه ۱۱۰ ویرجینیا در فاصله کوتاهی از رود «پوتوماک» قرار گرفته است. پزشکان اورژانس بلافاصله پس از اطلاع، در محل حادثه حاضر شدند.

بنا به گفته ارتش ایالات متحده، بوردادور یک مأمور درجه‌دار ۴۲ ساله و کارشناس بخش اطلاعات محرمانه بود که در دفتر ستاد مشترک ارتش آمریکا کار می‌کرد.

اعضای ستاد مشترک ایالات متحده از تمامی ۶ زیرمجموعه ارتش هستند که تحت ریاست ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، دفتر وزارت دفاع و فرماندهی رزمی ارتش آمریکا خدمت می‌کنند.

مقام‌های ارتش آمریکا می‌گویند که بوردادور در سپتامبر ۲۰۲۱ بعنوان یک افسر درجه‌دار مسئول برنامه مقابله با نظارت فنی به استخدام دفتر امنیت ستاد مشترک درآمد. هم‌اکنون کمیته‌ تحقیقاتی برای مشخص شدن علت مرگ وی به جریان درآمده است.

طبق این گزارش،‌ بوردادور در سال ۲۰۰۴ به ارتش پیوست و در سال ۲۰۱۰ برای مدت یکسال در عراق مستقر شد و از سال ۲۰۱۲ به مدت چهارسال بعنوان مدیر عملیات در اوکیناوا ژاپن فعالیت می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 0
    کار خودشان هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس