کد خبر 1477182
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
خلبانان معترض رژیم صهیونیستی، به اخراج تهدید شدند

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خلبان‌های معترض به کابینه نتانیاهو که فعالیت خود را به حالت تعلیق در آورده‌اند، به اخراج دائمی تهدید کرد.

به گزارش مشرق، «تامر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) خلبان‌های یگان ذخیره این رژیم را که در اعتراض به تغییرات در سیستم قضایی از حضور در محل خدمت خود خودداری کرده‌اند، تهدید به اخراج کرد.

به نوشته وبگاه معا، طبق گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیوینستی، انجمن وکلای نیروی هوایی این رژیم اخیرا به فرماندهان این نیرو گفته است که هر تهدیدی از سوی خلبانان یگان ذخیره مبنی بر عدم حضور در محل خدمت، با مجازات و اخراج احتمالی همراه خواهد بود.

روزنامه هاآرتص نیز به نقل از «تامر بار» نوشت خلبان‌هایی که از حضور در تمرین‌ها خودداری می‌کنند، هرگز نمی‌توانند در عملیات‌ها حضور یابند. به گفته او خلبان‌های یگان ذخیره پیوسته در حال تمرین هستند و عدم حضور آن‌ها در این تمرینات، به شکل مؤثری توانایی آن‌ها را زیر سؤال می‌برد.

در هفته‌های گذشته روند اعتراضات به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو به درون نهادهای نظامی و امنیتی نیز کشیده شد و تاکنون صدها افسر و خلبان و نظامی از نیروهای ذخیره ارتش در بخش های مختلف زمینی، دریایی و هوایی اعلام کرده‌اند که دیگر حاضر به خدمت نظامی نیستند.

ماه گذشته نیز ۳۷ خلبان از ۴۰ خلبان گردان ۶۹ هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک جلسه تمرین هوایی را در اعتراض به کابینه نتانیاهو تحریم می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    ماست عالم برسرتون با اين مسخره بازيهاتون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس