کد خبر 1477046
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
برنامه شهرداری تهران برای ساخت مسکن در سال جاری

شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای ساخت مسکن در سال جاری گفت: شهرداری تهران بنا نیست مسکن به شهروندان تحویل دهد بلکه تسهیلات لازم برای این امر را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به برنامه سازمان نوسازی برای ساخت مسکن در شهر تهران گفت: سازمان نوسازی شهر تهران در حال ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی برای شهرداری تهران است.

زاکانی با تاکید بر اینکه تنها ناظر بر شهرداری تهران عمل نمی‌کنیم گفت: ناظر به ایجاد تسهیلات برای ساخت و ساز شهروندان و ایجاد زمینه رونق حوزه مسکن نیز اقدام می‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ هزار پروانه ساختمانی صادر شده بود اما توانستیم در سال گذشته این عدد را به ۸ هزار و ۶۰۰ پروانه برسانیم.

شهردار تهران درباره کلنگ‌های صورت گرفته در سال گذشته اظهار کرد: کلنگ زنی‌هایی که شهرداری تهران انجام داد ناظر بر مجتمع سازی هایی بوده است که سازمان نوسازی انجام داده و این کار آغاز شده و ساختمان‌ها در حال ساخت هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طبا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    نمی دونم چرا شهرداری که در درجه اول یه سازمان خدماتیه و باید به نظافت و حمل ونقل عمومی کارآمد و توسعه فصای سبز و مناسب سازی معابر و رسیدگی به پلهای عابر پیاده و خیلی کارهایی از این دست بپردازه، خودش رو قاطی ساخت مسکنی میکنه که متولی مشخص داره !!!؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    آسفالت خیابونا رو ول کردن میخوان خونه بسازن سنگ بزرگ علامت نزدنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس