کد خبر 1476884
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تیراندازی در مشروب‌فروشی آمریکا، مرگبار شد

مقام‌های ایالت اوکلاهاما خبر دادند که در نتیجه تیراندازی در یک مغازه فروش مشروبات الکلی، ۶ آمریکایی کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، خشونت مسلحانه در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و این بار تیراندازی در ایالت اوکلاهاما مرگبار شده است.

منابع رسانه‌ای از اوکلاهامای آمریکا خبر دادند که حداقل سه نفر در نتیجه تیراندازی به یک مغازه مشروب فروشی در این ایالت کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش شبکه «سی جی تی ان»، مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که یک فرد مسلح شنبه شب حدود ساعت ۲۱ با حضور در یک مغازه در شهر اوکلاهاما پایتخت ایالت اوکلاهاما، افراد حاضر در آن را به گلوله بست.

به گفته اداره پلیس اوکلاهاما، ضارب مسلح توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و تحقیقات از او درباره چرایی این حمله مرگبار در حال انجام است.

این اداره افزود، حال یکی از مجروحان تیراندازی در اوکلاهاما وخیم است اما جراحت دو نفر دیگر، جدی و کشنده نیست.

مقام‌های آمریکایی توضیح بیشتری درباره هویت ضارب، انگیزه احتمالی او و قربانیان تیراندازی مرگبار به مغازه مشروب فروشی در ایالت اوکلاهاما ارائه ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    وقتی در مدارس و دانشگاههای امریکا تیراندازی میشود و دهها نفر کشته و مجروح میشوند چه انتظاری از مشروب فروشی ها دارید ؟ یا چه چرا از تیراندازی در مشروب فروشی ها تعجب میکنید ؟
  • GB ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    امریکا کشور کابویها است واز زمان تاسیس حمل اسلحه و تیراندازی جز آداب ورسومشانه دوعل کردن کلانتر بازی فقط لباسها تعغییر کرده .اینکه میگن غرب وحشی البته ناگفته نمونه کشور شر ق وحشیم داریم
  • علی افصحی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    دشمن برای جامعه ما چنین خوابی دیده است که هم زمینه فساد آماده باشد هم ابزار فساد و دست آخر قتل و تباهی. اهالی اصلاحات آمریکایی بوده و هستند که چون شیطان وسوسه «حجاب اجباری کرده» و حتی عباس عبدی آزادی مشروبات را مطرح و محقق داماد روحانی نمای اصلاحات نیز نظریه دایر شدن مراکز فحشا را مطرح کرده تا فحشا در مراکز مشخص متمرکزشود! فائزه هاشمی گفت که به پارتی های جوانان کاری نداشته باشید، آذر منصوری علنا سگ بازی را رواج داده با سگ داری! مولی وردی معاون روحانی جهانگیری فاسد فواحش را کارگران جنسی برشمرده و خواستار بیمه و بازنشستگی و... آن ها شده و حتی جلایی پور گفته اگر شاه جلاد اصلاحات را زودتر شروع می کرد انقلاب نمی شد! اصلاحات شاه در سال پنجاه و شش چه بود؟ دستگیری برخی چون هویدا و هژبر یزدانی، بازگرداندن تاریخ هجری ، انحلال حزب رستاخیز!همین. آیا شاه ساختار اجتماعی مبتنی بر فساد عمومی از قبیل دانسینگ ها، میخانه ها، مراکز فساد، بارها و کاباره ها، بی حجابی عمومی و ممنوعیت حجاب در ادارت و مدارس و دانشگاه ها، رباخواری، اختلاس، انحصار ، ویژه خواری درباریان، فروش کشور به آمریکا و اسرائیل غاصب ، اختصاص مناصب به دربار و هزار فامیل ، ریخت وپاش درباریان و شاه جلاد و وابستگان، نبود رشد علمی و فناوری و.. این ها آیا قابل اصلاح بوپند؟ هرگز! اما اصلاحات آمریکایی چیزی را برای جامعه ما لقمه گرفته اند که کدخدا طرح و برنامه اش را برای آن ها دیکته کرده است. که چه شود ؟ که جامعه ایمانی ما تبدیل به نسخه بدل جوامع فاسد غربی و آمریکایی شود که کارش فساد و میخوارگی و قتل همدیگر در میخانه ها!همان که قبل از انقلاب ، شاه جلاد آن را ساخته بود.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      خداوند اون روز رو نیاره...این لتغربلن غربلة متاسفانه شامل همه میشود. چه شیعه معتقد و چه آتئیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس