رادان

فرمانده فراجا از پیگیری اجرای طرح پلیس هوشمند خبر داد و افزود: برنامه داریم امسال اقدامات اولیه برای اجرای این طرح را عملی کنیم.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان، امروز(۱۲ فروردین) در سفر به استان کرمانشاه در بازدید از کلانتری ۲۲ بهمن، در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تردد در نوروز امسال گفت: تاکنون بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در سطح محورهای کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: خوشبختانه علی رغم افزایش ترددها، در نوروز امسال شاهد کاهش جانباختگان سوانح ترافیکی بوده‌ایم، البته برای اعلام آمار قطعی باید منتظر اعلام پزشکی قانونی باشیم.

رادان با اشاره به شروع موج بازگشت مسافران نوروزی، گفت: این موج امروز و فردا هم روند افزایشی داشته و پیش بینی می شود تا فردا بسیاری سفرها به پایان رسیده و مسافران به سمت مبدا سفر خود حرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه فردا روز طبیعت است، قطعا شاهد افزایش ترافیک در محورهای کشور خواهیم بود و در همین راستا تمامی همکاران ما با حضور در تمامی محورها بصورت شبانه روز در راستای کنترل ترافیک و ترددها تلاش خواهند کرد.

فرمانده فراجا با تاکید بر لزوم زمانبندی مسیر بازگشت، از رانندگان خواست تا مسیر را هم جزء سفر حساب کرده و با صبر و حوصله رانندگی کرده و از هرگونه عجله و شتاب برای بازگشت خودداری کنند.

رادان در ادامه اولویت امسال پلیس را مقابله با سارقان و جلوگیری از سرقت عنوان کرد و افزود: برنامه داریم که امسال سهم مردم را هم در زمینه کاهش سرقت مشخص کنیم، به اینصورت که شهروندان تکالیف خود را در این زمینه بدانند و اقدامات لازم جهت پیشگیری از سرقت را انجام دهند.

فرمانده فراجا همچنین از پیگیری اجرای طرح "پلیس هوشمند" در سال جاری خبر داد و افزود: به دنبال استفاده از ابزارهای حرفه‌ای توسط پلیس هستیم و با پیگیری میتوانیم امسال اقدامات اولیه را در اجرای طرح پلیس هوشمند داشته باشیم.

وی افزود: امسال همچنین جمع آوری و برخورد با معتادان متجاهر را در برنامه داریم.

رادان در ادامه هدف از سفر خود به استان کرمانشاه را ارزیابی عملکرد یکساله و ارزیابی عملکرد قرارگاه نوروزی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در این استان هم مانند سایر استان‌ها علی رغم افزایش ترددهای نوروزی شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده‌ایم.

وی افزود: در بحث سرقت هم با تلاش همکاران انتظامی استان شاهد افزایش کشف و برخورد با سارقان در ایام نوروز بوده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    4 0
    سلام بر سردار رادان نازنین و قوی و با لیاقت
    • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      1 0
      قدرت پلیس آمریکا رو باید به نیروی انتظامی داد - تا دزد و چاقو کش و زور گیر و توهین کننده به پلیس را دید در جا با گلوله بزنه
  • Ja ad IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 4
    قالپاق دزدها و آفتابه دزدها یا دزدای یقه سفید و گردن کلفت ؟؟؟؟
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      2 1
      هیچ فرقی نداره. اون بی شرفی که میاد موبایل دو میلیونی اون مادر رو که باهاش داره به بچه ش تو شاد درس می ده رو می زنه همون قدر بی شرفه که اون میلیاردی می زنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس