آتش در خانه آتش افروزان اشغالگر افتاده است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آتش در خانه آتش افروزان اشغالگر افتاده، گفت: تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای افزایش قدرت و بقای خود، یک بار دیگر گسل‌های داخلی جامعه صهیونیستی را عیان کرد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) هفتم فروردین ماه در یک رشته توئیت به اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و نوشت: آتش در خانه آتش افروزان اشغالگر افتاده است.

وی افزود: ‏تلاش نخست وزیر جنایتکار رژیم اسرائیل برای افزایش قدرت و بقای خود، یک بار دیگر گسل‌های داخلی جامعه صهیونیستی را با ایجاد بی‌سابقه ترین اعتراضات و درگیری‌های خیابانی میان غاصبان سرزمین ⁧‫فلسطین‬⁩ عیان کرد.

وی در توئیت دیگری نوشت: مضحک آن است که آمریکا و اروپا خاصه انگلیس همچنان از موجودیتی جعلی و مبتنی بر اشغال و آپارتاید با توجیه دموکراسی حمایت می‌کنند!

به گزارش فارس، هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو برای دوازدهمین هفته تظاهرات کردند. بسته قوانین پیشنهادی به طور قابل توجهی اختیارات دیوان عالی را محدود کرده و به نتانیاهو اجازه می‌دهد تا بر انتصاب قضات کنترل داشته باشد.

اعتراضات در اراضی اشغالی به شدت تشدید شده و تاجایی پیش رفته است که «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از اعضای حزب لیکود (حزب حاکم) خواست تا با برکناری «بنیامین نتانیاهو» ائتلاف جدیدی را تشکیل دهند.

در پی تشدید خشونت‌ها در اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر این رژیم از معترضان خواست مسئولانه رفتار و از خشونت دوری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • :) IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    در دوران افول غرب، دیگه کشورهای جعل لندن نمیتونن پایدار بمونن. بایستی با محور شرق همآهنگ باشن.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    وضعیت ایران چطوره اسراییل فقط یک اختلاف داخلی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس