کد خبر 1475927
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۱۷ استان درگیر بارش برف و باران هستند

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه ۱۷ استان اکنون درگیر بارش برف و باران است، از رانندگان و مسافران خواست تا رعایت کامل قوانین و نکات ایمنی را اولویت سفر خود قرار دهند.

به گزارش مشرق، سردار کمال هادیانفر روز دوشنبه هفتم فروردین در گفت و گویی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۷ استان درگیر برف و باران هستند، سطح جاده ها به شدت لغزنده و در برخی مناطق مانند محور هراز نیازمند استفاده از یخ شکن ها و زنجیر چرخ است.

وی با بیان اینکه محورهای کوهستانی در حال حاضر به شدت مستعد حادثه و لغزندگی است، ادامه داد: رعایت فاصله قانونی و سرعت مطمئن خواست پلیس از مردم و مسافران است تا علاوه بر ایمنی خانواده خود، امنیت دیگران را نیز تضمین کنند.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات برف روبی توسط نیروهای راهداری در سطح جاده های کوهستانی در حال انجام است، افزود: رانندگان حتما به توصیه های پلیس مستقر در جاده ها توجه کنند و در صورت تخطی از قانون به طور جد برخورد خواهد شد.

سردار هادیانفر به وضعیت ترافیکی محورهای کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر فقط در آزادراه رشت-قزوین در مسیر برگشت به قزوین و جاده چالوس در مسیر رفت به مازندران شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین تا سنگین هستیم.

او وضعیت ترافیکی محور هراز را نیز پرحجم تا نیمه سنگین در هر دوطرف گزارش کرد و افزود: در باقی محورهای کشور پدیده کندی حرکت و ترافیک پرحجم دیده نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس