کد خبر 1476059
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
افزایش تصادفات در اثر بارندگی روز گذشته/ ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران شمال

رئیس پلیس راه راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگیم در در محور چالوس و آزادراه تهران شمال خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس راه راهور فراجا، اظهار کرد: در حال حاضر در محور جاده چالوس به ویژه در مسیر شهرستانک تا نساء و مسیر پل زنگوله تا سیاه پیشه، ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین در آزادراه تهران شمال نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم الحمدالله در مابقی محورهای شمالی ترافیک نیمه روان است و مشکل خاصی نداریم.

سردار حسن مومنی با اشاره به بارندگی روزهای اخیر اظهار کرد: در برخی از محورهای مازندان، خراسان رضوی و شمالی کرمان همدان و کرمانشاه شاهد بارش باران هستیم. با توجه به اینکه در زمان بارندگی، جاده لغزنده می شود، هموطنان باید هموطنان مراعات بیشتری کنند.

وی اظهار کرد: تا روز گذشته ۵۵۱ نفر در جاده های کشور در ایام نوروز ۱۴۰۲ براثر تصادفات کشته و بیش از ۱۱ هزار نفر مجروح شده‌اند که این آمار نگران کننده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش میزان تصادفات فوتی را شاهده بودیم، تصریح کرد: هموطنان در زمان بارندگی به علت اینکه جاده لغزنده می شود، باید احتیاط بیشتری کنند چرا که در این مواقع تصادفات واژگونی، خروج از جاده، برخورد با وسیله نقلیه مقابل افزایش می‌یابد که روز گذشته نیز شاهد همین موارد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس