کد خبر 1544828
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تهران بیشترین نقاط حادثه خیز درون شهری را دارد

رییس پلیس راهور فراجا گفت: استان تهران ۳۷۴ نقطه حادثه خیز در سطح معابر درون شهری دارد.

به گزارش مشرق، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهار داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور ۲۵۲۳ که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است.

وی افزود: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳ مورد از ۲۵۷ نقطه حادثه خیز را داشته‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز، گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان‌ها اعلام شده و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار می‌باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: صورت جلسه تنظیمی بابت شناسنامه‌های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان و شهرداری‌های استان مربوطه تنظیم شده که نهایتاً به تأیید وزارت کشور رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس