کد خبر 1475868
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان/ محورهای مسدود کدامند؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف جریان دارد.

وی از بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان، فارس، قم، لرستان، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، البرز و تهران خبر داد.

سرهنگ شیرانی به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور اشاره و بیان داشت:ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین آزاد راه تهران- شمال در محدوده تونل شماره۱۳ تا شهرستانک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز محدوده های گالری،امامزاده هاشم و آب اسک و آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار نیز سنگین گزارش شده است.

وی از مسافران نوروزی درخواست کرد که با توجه به ادامه بارش ها و لغزندگی معابر از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس