کشف مواد مخدر با طعم هندوانه در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در بار هندوانه و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی سلیم پور اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد دو نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد افیونی قصد انتقال مواد مخدر در اوزان بالا به استان البرز را دارند، که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودرو سنگین تریلی و به صورت جاساز در بار هندوانه جابه‌جا کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بیان کرد: پس از شناسایی خودروی متهمین، در یک عملیات دقیق و کاملاً غافلگیرانه تریلی مورد نظر در راه‌های مواصلاتی منتهی به استان البرز متوقف، دو نفر سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن مقدار ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در اولین ساعات شروع سال جدید انجام شد گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ، حتی در روزهایی که تمام شهروندان در حال گذراندن روزهای شاد خود در کنار خانواده‌هایشان هستند، مأموران جان بر کف پلیس دوری از خانواده را به جان خریده و برای حفظ امنیت و آرامش کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس