کد خبر 1511425
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
تشکیل پرونده ۱۱ میلیاردی برای ماینرهای غیرمجاز در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان در پی کشف ۵۲ دستگاه ماینر غیرمجاز به تشکیل پرونده ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در این خصوص خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار محمد طراقیه روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در یک واحد کارگاهی واقع در شهرک صنعتی "میراخور ماهنشان"، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام شده و تعداد ۵۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف کردند.

این مسوول افزود: با توجه به مصرف برق غیر مجاز و شکایت شرکت برق از مالک واحد کارگاهی، پرونده قضایی با موضوع اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شد.

پنج کیلوگرم تریاک جاساز شده داخل یک خودرو در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان "ایجرود" خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر در کابین یک دستگاه سواری پراید جاساز شده بود.

سردار محمد طراقیه افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در راستای اجرای طرح "عاصفات" موفق به کشف این میزان مواد مخدر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران در نتیجه اجرای این طرح (عاصفات) به یک دستگاه سواری پراید که راننده آن شخصی معلوم الحال بود مشکوک شده و خودروی او را متوقف کردند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ماموران متوجه جاساز ماهرانه مواد مخدر در داخل کابین شده و پنج کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبیین طرح عاصفات، عنوان کرد: این طرح قرآنی با هدف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد طراحی شده و به صورت مستمر در سطح استان اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس