کاستیچ دربی ایتالیا را تعیین کرد!

یوونتوس با نتیجه ۱-۰ از سد اینترمیلان گذشت تا به رده هفتم سری آ صعود کند.

به گزارش مشرق، یوونتوس ساعتی پس از دربی رم و در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم سری آ مقابل اینترمیلان به میدان رفت. این دیدار از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد و با برتری یک بر صفر شاگردان مکس آلگری به پایان رسید تا میزبان شانس بازگشت به رده دوم را از دست بدهد. یوونتوس نیز با این پیروزی ارزشمند شمار امتیازات خود را به ۴۱ رسانده و به رده هفتم صعود کرد تا رویای کسب سهمیه با وجود کسر ۱۵ امتیاز را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کند.

لاتزیو با پیروزی مقابل رم جای اینتر در رده دوم را گرفته بود و شاگردان سیمونه اینزاگی نیاز مبرمی به هر سه امتیازی بازی خانگی امشب داشتند. آنها بازی را تهاجمی شروع کردند و در تلاش بودند تا هر چه زود دروازه حریف را باز کنند.

اینتری ها خیلی زود می توانستند به این هدف خود برسند اما ووژیک شزنی با واکنشی دیدنی شوت مارکو بارلا در دقیقه ۳ را راهی کرنر کرد.


بارلا که خیلی آماده نشان می داد در دقیقه ۱۹ یک بار دیگر شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما این بار هم شزنی راه توپ او را بست؛ دروازه بان لهستانی یووه این بار شوت روی پای بازیکن حریف را در داخل محوطه جریمه به زیبایی مهار کرد.

یوونتوس که رفته رفته از زیر فشار حریف خارج شده بود در دقیقه ۲۳ اولین موقعیت جدی خود را به گل اول بازی تبدیل کرد.


آدرین رابیو با یک کنترل سینه از میانه میدان صاحب توپ شد و سپس آن را به فیلیپ کاستیچ رساند تا این بازیکن با ضربه این دقیق و زمینی دروازه حریف را باز کند؛ در شروع این حرکت توپ به دست بازیکن فرانسوی برخورد کرد. از آنجایی که دست او بسته بود تشخیص خطای هند بسیار سخت بود و داور برای اتخاذ تصمیم درست دست به دامن VAR شد و در نهایت نیز رای به درستی آن داد.

اینتر تا پایان نیمه اول از شوک گل ناگهانی حریف خارج نشد و در جبران آن نیز ناکام بود تا بازنده راهی رختکن شود.
شاگردان اینزاگی نیمه دوم را تهاجمی تر شروع کردند و در همان دقایق نخست می توانستند صاحب یک پنالتی شده و مثل حریف به گل برسند اما دنیله کیفی چنین عقیده ای نداشت و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در ۲۰ دقیقه نخست نیمه اول اینتر با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان در ایجاد موقعیت روی دروازه یووه توفیقی نداشت و شاگردان آلگری سعی داشتند تا با همین روند کار را پیش ببرند.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۷۵ با یک شوت از راه دور قصد پایان دادن به حملات ناکام اینتر را داشت اما شزنی به راحتی ضربه او را مهار کرد. تنها سه دقیقه بعد کیه‌زا با نفوذ و شوتی خطرناک از سمت چپ فاصله ای تا زدن گل دوم یوونتوس نداشت که اونانا از راه رسید و با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

هنریک میخیتاریان در دقایق پایانی بازی دو بار از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه شزنی امتحان کرد اما هر دو بار توپ خارج از چارچوب بود تا در نهایت بازی با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسیده و اینتر برای سومین بازی متوالی از کسب برد ناکام بماند.

این دیدار در حالی با برتری شاگردان آلگری به پایان رسید که جنجال در آخرین دقایق آن به اوج رسیده بود و قطعا اگر کار برای تنها ۱۰ دقیقه دیگر ادامه پیدا می کرد مشخص نبود چه فاجعه ای قرار است رخ دهد. کیفی در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم لئوناردو پاراداس و دنیلو دی آمبروزیو را به خاطر درگیری نسبتا شدید با کارت زرد جریمه کرد و لحظاتی بعد از سوت پایان وقتی این درگیری ادامه یافت به هر دو بازیکن کارت قرمز داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس