کد خبر 1474088
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
سرعت غیرمجاز و سانحه تصادف عامل فوت ۲ جوان کرمانشاهی

رئیس پلیس راهور کرمانشاه از سرعت غیرمجاز و سانحه تصادف عامل فوت ۲ جوان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری نیسان ماکسیما با یک دستگاه وانت زامیاد در بزرگراه امام حسین (ع) ۲ نفر از سرنشینان ماکسیما در دم فوت کردند.

وی افزود: این تصادف به صورت جلو به عقب رخ داده و سرعت ماکسیما به اندازه‌ای بوده است که پس از برخورد اولیه با عقب وانت زامیاد، راننده ماکسیما که جوانی ۲۷ ساله بوده کنترل خودرو را از دست داده و پس از برخورد با جدول بلوار و چند اصله درخت و شکستن آنها، واژگون می‌شود.

حیدری علل اصلی تصادف را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و ادامه داد: شدت سانحه به صورتی بوده که بدنه سواری ماکسیما کاملاً تخریب و به اصطلاح مچاله شده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه همچنین در خصوص مجروحین و جانباختگان تصادف، گفت: متأسفانه ۲ نفر از سرنشینان سواری ماکسیما که جوان‌هایی ۲۶ و ۳۵ ساله بودند جان خود را از دست داده و راننده و سرنشین دیگر نیز مجروح شده‌اند.

وی تصریح کرد: همیشه تأکید کردیم که عاقبت تخلف حادثه ساز و سرعت غیرمجاز چیزی جز تصادف و صدمه و مرگ نیست و توصیه همیشگی پلیس به شهروندان توجه به قوانین و مقررات و رعایت اصول ایمنی در رانندگی است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: طرح‌های برخورد با رانندگان حادثه آفرین و توقیف و جریمه خودروهای این دسته از رانندگان پرمخاطره، برای پیشگیری از وقوع چنین سوانحی است که متأسفانه هر از چندگاهی کام خانواده‌ها و شهروندان را تلخ می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس