برخورد ال نود با کامیون/ مصدومیت شدید راننده به خاطر قفل بودن ایربگ!+ عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از برخورد شدید سواری ال‌نود با کامیون در بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

به گزارش مشرق، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با کامیون در حال حرکت در مسیر بزرگراه همدانی قبل از پژوهش خبر داد.

 سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر اعلام کرد: درساعت ۰۷:۱۵ صبح دیروز وقوع یک فقره تصادف شدید بین سواری ال نود و کامیون در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه همدانی قبل از پژوهش به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری ال نود به علت عدم توجه به جلو با این کامیون برخورد کرده و در لاین یک متوقف می‌شوند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد : با حضور تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شده و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه داده و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه راننده ال نود بشدت مصدوم شد که با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

وی از رانندگان خواست حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی که حواس راننده را پرت کند جدا خودداری نمایند تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند .

سرهنگ همه خانی ضمن اشاره به اقدام خطرناک این راننده در غیر فعال سازی عملکرد ایربک خودروی گفت: کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در محل حادثه و بررسی دقیق علت تصادف به غیر فعال کردن ایربک خودرو توسط راننده ال نود پی برده و در گزارش خود نیز به این موضوع اشاره کرده است.

 وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان دست به این اقدام خطرناک نزنند و هیچگاه ایربک خودروی خود را بدلیل مسائل اقتصادی غیر فعال نکنند چرا که اگر در این حادثه ایربک خودروی ال نود فعال بود آسیب بسیار کمتری به راننده آن می رسید.

مصدومیت شدید راننده ال نود به‌خاطر قفل بودن ایربگ +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    11 0
    با سلام .سئوال از آقای سردار هادیانفر .مگر شمادر خصوص تصادف 50خودرو در بهبهان به کارشناس ایرانخودرو نگفتید ایربگ رانند تحت اختیار سوئیچ نیست حالا چرا گزارش بسته شدن میدید.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      0 0
      یه ده تن بخریم برای رفت و آمد. چقدر محکمه. خط نیفتاده. پیش به سوی ده تن.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    11 1
    یا خوابش برده بود - یا با موبایل حرف میزد - یا با موبایل چت میکرد - یا با موبایل پیامک میفرستاد. نکنید اهای مردم تو را بخدا از این کارها نکنید. قابل توجه پلیس : اگر با شدت از این عمل جلوگیری کنید و جریمه های خیلی سنگین بگذارید اولا: خزانه خالی شما پر میشه چون انقدر خلافکار در این زمینه هست که میتونه بودجه کل کشور را بدهد. 2= تصادفات اینچنینی به حداقل میرسه 3= مرگ و میر کمتر میشه - 4= فرزندان کمتری بی پدر میشوند. پس لطفا لطفا لطفا جریمه های خیلی خیلی سنگین که راننده نقره داغ بشه برای صحبت کردن و پیامک دادن با موبایل در حین رانندگی را فراموش نکنید . ارادتمند محبی 09126545009
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      6 6
      برات متاسفم،پلیس خزانه ای ندارد که بخواهد با جریمه پر شود.جرایم رانندگی رو شاید طرف تا چند سال پرداخت نکند و بعدشم می‌ره خزانه دولت.شاید باورت نشه که پاسگاههای پلیس برا بنزین ماشین و خیلی چیز های پس پا افتاده باید دنبال خیرین امنیت ساز باشن.هر چن که می‌دونم باور نمیکنید.حقوق پلیس نسبت به ساعت کاری و استرس و سختیش و اینکه هیچ تعطیلی ندارن واقعاً پایین است.
  • حجت IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    5 1
    ایبرگ ماشین های ایرانی معمولا کار نمیکند. گناه راننده فقط خریدن ماشین نا ایمن ایرانی بوده،
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    چطور کامیون به اون بزرگی رو ندیده.؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 1
    غیر فعال کردن ایربگ به دلیل مسائل اقتصادی! اینه که می گیم اقتصاده که مهمه!
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    چه تضمینی هست که ایربگ خسارت بخ بار نیاورد چند سال پیش ایربگ پراید زد فک دوستم را داغون کرد و دندوناش ریخت موقع بازشدن قاب روی ایربگ فرمان به صورتش اصابت کرد
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    ایربگ سمت راست قابلیت غیرفعال سازی دارد اما ایربگ راننده در هیچ خودروی جهان غیر فعال نمی شود
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    از دوستان 2 ساله ال 90 خریده بشدت ازش ناراضیه . حالا قیافه قدیمی و نداشتن تیپه خودرو جای خودش ، داخلش بشدت ساده با یک داشبورد پلاستیکی خشک . تو سرعت هم تکون داره و بلحاظ تصادف ضعیف . فقط چو انداختن موتورش رنو فرانسه هست قیمتش تو بازار شده 480 میلیون که خداییش نصف اینم نمی ارزه . واقعا تو این رنج قیمت خریدش دیوانگی محضه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس