کد خبر 147344
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

اكنون 24 سينما در تهران «كلاه قرمزي وبچه ننه» را اكران مي‌كنند و شهرستان‌ها هم از ديروز 29 مرداد ماه اكران اين فيلم را آغاز كرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا ، «كلاه قرمزي و بچه ننه» به كارگرداني ايرج طهماسب، بدون در اختيار داشتن سينماهاي حوزه هنري و شهرداري به فروش 261 ميليون توماني دست يافت.

مديرعامل فيلميران و پخش كننده سه فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» ،‌« بي خداحافظي» و «ضدگلوله» ـ به ايسنا، خبر داد: فروش شب گذشته «كلاه قرمزي و بچه ننه» تنها در سينماهاي تهران به حدود 110ميليون تومان رسيده است‌ كه فروش بسيار خوب و در حد يك ركورد است. اكنون اين فيلم در مدت سه روز، مجموعا در سينماهاي تهران به فروش 261 ميليون توماني دست يافته است.
 
وي ادامه داد: اكنون 24 سينما در تهران «كلاه قرمزي وبچه ننه» را اكران مي‌كنند و شهرستان‌ها هم از ديروز 29 مرداد ماه اكران اين فيلم را آغاز كرده‌اند.
 
فيلم‌ سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» در سينماهاي پرديس شكوفه ،‌ فلسطين‌، عصرجديد،‌ اريكه ايرانيان‌، فرهنگ،‌ جوان‌، قدس‌، ماندانا‌، ايران‌، صحرا،‌ مركزي‌، پارس‌، برج ميلاد‌، آستارا‌، موزه سينما و... اكران مي‌شود.
 
سرتيپي همچنين درباره فروش فيلم «بي خداحافظي» هم بيان كرد: فروش اين فيلم سينمايي شب گذشته در سينماهاي تهران 12 ميليون تومان بود و در سه روز گذشته فروش اين فيلم به 45 ميليون تومان رسيده است. اكنون در تهران 17 سينما «بي خداحافظي» را اكران مي‌كنند و سينماهاي شهرستان هم نمايش اين فيلم را از روز گذشته آغاز كرده‌اند.
 
مديرعامل فيلميران در پايان سخنانش به فروش «ضد گلوله» هم اشاره كرد و به ايسنا گفت: فروش شب گذشته اين فيلم 10 ميليون تومان بوده است‌ و در سه روز گذشته فروش «ضد گلوله» به 30 ميليون تومان رسيده است. اين فيلم هم مانند «بي خداحافظي» 17 سينما در تهران دارد و اكران آن در شهرستان‌ها از ديروز آغاز شده است.
 
به گزارش ايسنا‌، پس از حذف سينما «آزادي» از چرخه اكران عمومي سينماها ،موسسه تصويري شهر و حوزه هنري سينماهاي خود را در اختيار سه فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه»،«بي‌خداحافظي» و «ضد گلوله» نگذاشتند و اين فيلم‌ها سينماها و پرديس‌هاي مهمي مانند آزادي‌ و ملت را در اختيار ندارند.
 
سخنگوي شوراي صنفي نمايش درباره‌ي آخرين وضعيت اكران، گفت: فروش فيلم‌هاي عيدفطر بسيار عالي است.
 
حبيب كاوش به ايسنا گفت: فروش فيلم‌ها بسيار خوب است ، سينماهايي كه در حال تعطيلي بودند‌، بسيار خوب مي‌فروشند. در شهرستان‌ها، فروش عالي است و فيلم‌ها در اين چند روز خارج از تصور ما فروش داشته‌اند.
 
به گفته‌ي وي؛ جلسه‌ي شوراي صنفي نمايش با توجه به تعطيل بودن روز دوشنبه، فردا سه شنبه ـ 31 مرداد ماه برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس