استقبال مقام کویتی از توافق تهران- ریاض

قائم مقام وزارت خارجه کویت با تمجید از سیاست همسایگی دولت رئیسی، از توافق صورت گرفته میان ایران و عربستان برای از سرگیری روابط و بازگشایی سفارتخانه‌ها استقبال کرد.

به گزارش مشرق، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امروز دوشنبه با منصور عباد العتیبی قائم مقام وزارت خارجه کویت در تهران دیدار و درباره موضوعات دوجانبه و همکاری های منطقه ای و بین المللی و همچنین همکاری دو کشور در مجامع بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار، باقری با اشاره به تلاش‌های گسترده انجام شده برای ارتقای روابط فی‌مابین در چهارچوب سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی مبنی بر گسترش روابط با همسایگان، از ادامه این تلاش‌ها در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، کنسولی و فرهنگی خبر داد.

معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه شد.

قائم مقام وزارت خارجه کویت نیز با اشاره به پیوندهای مشترک و تاریخی روابط دو کشور، از سیاست همسایگی دولت آیت الله رئیسی تمجید و ابراز امیدواری کرد که این سیاست موجب پیشرفت و توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه ای و بهبود ثبات و امنیت در منطقه شود.

وی همچنین از توافق صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط و بازگشایی سفارتخانه ها تمجید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 0
    به فرموده خمینی کبیر رمز نابودی اسرائیل اتحاد کشورهای مسلمان برای نابودی اسرائیل است.توافق ایران با عربستان پیش زمینه توافق برجام نیست .بلکه توافق ایران وعربستان بستر وزمینه تشکیل اتحاد نظامی بین کشورهای عربی با ایران برای تشکیل ناتوی نظامی عربی اسلامی برای حمله به اسرائیل ونابودی اسرائیل است. ایران فرمانده این جنگ است و همه کشورهای عربی با فرماندهی ایران در ساعت صفر در نبرد بزرگ به اسرائیل به زودی حمله گسترده خواهند کرد واسرائیل را نابود خواهند کرد. عربستان-مصر- عراق- اردن -لیبی- سوریه - بحرین -کویت -عمان -حزب ا.. لبنان وارتش لبنان -قطر وارتش قهرمان ایران وسپاه پاسداران غیور ناتوی نظامی اسلامی شیعی - سنی محو اسرائیل هستند. دشمن مشترک کشورهای مسلمان رمز اتحاد وتوافق ایران وعربستان است ونه توافق هسته ای وبه همین خاطر یک فرد نظامی یعنی اقای ژنرال علی شمخانی دست اتحاد وتوافق را با عربستان داد.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      0 0
      چقدر مزخرف نوشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس