کد خبر 1473185
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
نتانیاهو: اپوزیسیون به دنبال هرج و مرج و سرنگونی کابینه است

تنش ها در سرزمین های اشغالی به سطحی رسیده است که مقامات صهیونیستی مجبور هستند برای انجام یک پرواز عادی برای جابه جایی نتانیاهو، دست به عملیات فریب بزنند.

سرویس جهان مشرق - رسانه های صهیونیست گزارش داده اند که بنیامین نتانیاهو در هنگام خروج از سرزمین های اشغالی، با یک عملیات فریب خود را به فرودگاه تل آویو رسانده است.

در این گزارش آمده است اسکادران هلیکوپترها از عملیات فریب که برای خارج کردن بنیامین نتانیاهو و رساندن به فرودگاه تل آویو برای رفتن به رم طراحی شده بود اطلاعی نداشتند و خواستار توضیح هستند. پنج روز پس از بازگشت بالگرد خالی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از فرودگاه هداسا، جایی که در ابتدا برای پرواز و انتقال نتانیاهو به آنجا فرستاده شده بود، افسران اسکادران خواستار آن شدند که بدانند چرا باید این ماموریت را انجام میدادند.

افسران صهیونیستی از این موضوع اظهار تاسف کردند که بیهوده منتظر نتانیاهو بودند و در نهایت بدون اینکه او بیاید، به پایگاه پالماخیم بازگشتند. آنها از عملیات فریبی که برای دور نگه داشتن نتانیاهو از معترضان و مخالفان وی که در محل فرودگاه تل آویو منتظر ورود هلیکوپتر نیروی هوایی که قرار بود حامل وی باشد، خبر نداشتند.

عملیات فریب نتانیاهو به دلیل وحشت از معترضان!
خشم در اسکادران نیروی هوایی ارتش:
فرمانده اسکادران برای هدایت پرواز نتانیاهو فراخوانده شد، اما از عملیات فریب خبر نداشت

در حالی که به دروغ گفته شده بود هلیکوپتر نظامی که در هداسا فرود خواهد آمد و نتانیاهو را به تل آویو منتقل خواهد کرد، نتانیاهو از یک مرکز مخفی در قدس اشغالی و با استفاده از هلیکوپتر پلیس، به تل آویو رفت. خلبان هلیکوپتری که در هداسا فرود آمده بود از این موضوع اطلاعی نداشت.

این هلیکوپتر توسط خود فرمانده اسکادران (۱۲۴) که افسری با درجه سرهنگی در کنار خلبانی مجرب بود به هداسا آمده بود و خدمه آن دقایقی طولانی در هلیکوپتر منتظر ماندند بدون اینکه دلیل نیامدن نتانیاهو را بدانند.

وب سایت وای نت در این باره نوشته است: اکنون اسکادران خواستار بررسی کامل این مسئله غیرعادی شده است. این گواه دیگری از شکاف های نگران کننده ای است که بین ستون فقرات بازوی استراتژیک اسرائیل، یعنی ارتش و مقامات سیاسی فعلی، به دلیل طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو ایجاد شده است.

نیروها و افسران بخش های گوناگونی از ارتش رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر دولت رژیم صهیونیستی را تهدید به نافرمانی و یا استعفا از ارتش کرده اند. مقامات و کارشناسان صهیونیستی نسبت به ایجاد یک شکاف میان ارتش رژیم صهیونیستی با بدنه سیاسی این رژیم شدیدا هشدار می دهند. همچنین هفته گذشته، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، یکی از خلبانان خود را به دلیل ترغیب دیگر نیروها به مخالفت با دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضائی، از نیروی هوایی اخراج کرد.

این اتفاق، وضعیت ملتهب سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر را به وضوح نشان میدهد، وضعیتی که در آن صهیونیست ها از ترس مخالفان و معترضان، برای جابه جایی نتانیاهو، دست به عملیات فریب می زنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    11 1
    خوبه. ناتان جون داره تیشه به ریشه میزنه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 1
    خانه عنکبوت از درون در حال متلاشی شدن است
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    3 2
    مرده شور برده چه کله ای داره بزرگ اما پوک
    • BE ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      1 4
      اندازه یک توپ بسکتباله تقریبا
  • مهدی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    3 2
    فلسطین کلید راز آلود ظهور است
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 5
    از متخصص عمليات فريب برادر محسن رضايي كمك بگيره!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس