کد خبر 1471793
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
برای تو که نمی‌شناسمت

هر جا اثری از توطئه و دشمنی باشد حضور دارند، اگرچه آفتابی نمی‌شوند اما همه جا هستند؛ باید باشند تا همه ما احساس امنیت کنیم؛ تا دشمن جرات سرکشی نداشته باشد.

به گزارش مشرق، نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت قائم (عج) روزی برای بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است؛ آنهایی که بدون هیچ چشم‌داشتی و فقط برای حفظ امنیت و سرافرازی این ملت بزرگ، جان عزیز را در طبق اخلاص نهاده‌اند و با هوشیاری و در گمنامی، رسالت سنگین خود را در حراست از مرزهای اعتقادی و امنیتی این مرز و بوم انجام می دهد اما دیده نمی شوند.

نقش موثر و کلیدی مجموعه وزارت اطلاعات در چهار دهه گذشته در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان بر کسی پوشیده نیست؛ سربازانی که نه دنبال نام هستند و نه نشان ، سربازی وطن مدال افتخاری است که بر سینه‌های گمنام آنان می درخشد، سینه هایی که سپر تیرهای بلای دشمن می شود تا آسیب به ملک و ملت نرسد.

در میان تمامی نیازهای بشری بدون شک یکی از مهمترین آنها تامین امنیت است، تامین امنیت در کشوری که سال هاست دشمنان برای ناامن کردن آن نقشه می کشند و طرح پیاده می کنند، کاری صعب و طاقت فرسا است و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عرصه سال هاست که خوش درخشیده اند و در انجام این مسئولیت بزرگ سربلند بوده اند، اگرچه گاهی توطئه های دشمن منجر به ترور و خرابکاری های برنامه ریزی شده ، اما با توجه به حجم هجمه دشمن ، امنیت حاکم بر کشور مبین آن است که سربازان گمنام این وطن در انجام وظیفه خود کم نگذاشته اند.

انجام وظیفه سنگین تامین امنیت، شب روز ندارد و کسانی که وظیفه تامین آن را برعهده دارند، در این مسیر مجاهدانه در میدان حضور دارند، اما به دلیل جنس فعالیت آنان، موفقیت های این گمنامان همیشه بیدار به دلیل ملاحظات امنیتی کمتر رسانه‌ای می شود و گاه گمنامانه جان خود را نیز برای حراست از کیان کشور تقدیم می کنند.

اسرار و رازهای زیادی در سینه دارند، اما زبان نمی گشایند زیرا می دانند که:

راز دل پیش دوستان مگشای

گر نخواهی که دشمنان دانند

موفقیت های آنان در خنثی سازی توطئه ها و تخریب هایی که از سوی دشمن نسبت به سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت می گیرد همه مبین آن است که در انجام وظایف خود درست عمل کرده اند، چرا که رهنمود امام راحل (ره) را در خاطر دارند که هرجا دشمن از شما بدگویی کرد بدانید که درست عمل کرده اید.

این روزها که همه جریان های مخالف برای ایران چنگ و دندان نشان می دهد و برای ناامن کردن فضای کشور به هر اقدامی دست می زنند، علاوه بر سربازان گمنام ، همه ما وظیفه داریم که از این خاک به سهم خود دفاع کنیم و در تامین امنیت در کنار سربازانی باشیم که برای تامین امنیت از جان مایه می گذارند.

در تقویم رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    درود خدا برسربازانی که درزمین گمنام ودراسمانها پراوازه اند
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 1
    آخه مخلصتم سرویس اطلاعاتی چه ربطی به امام زمان داره
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      1 0
      ربط داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس