کد خبر 1471647
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
فرار نتانیاهو از معترضان به ایتالیا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با یک بالگرد اختصاصی، محل اقامت خود در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه بن گوریون ترک می‌کند تا از آن‌جا به ایتالیا برود.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه، ۸مارس) محل اقامت خود در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه بن گوریون ترک می‌کند تا از آن‌جا به ایتالیا برود.

طبق گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «روسیا الیوم» و به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان همچون «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو با یک بالگرد اختصاصی به فرودگاه می‌رود، چرا که انتظار می‌رود معترضان راه‌های اصلی و مسیرهای منتهی به فرودگاه را مسدود کنند.

فرار نتانیاهو از معترضان به ایتالیا

رسانه‌های عبری گزارش دادند در حالی نخست‌وزیر تل‌آویو از سرزمین‌های اشغالی فرار می کند که سازمان‌دهندگان جنبش اعتراضی علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو در حال آماده شدن برای برگزاری مراسمی تحت عنوان «روز ملی مقاومت در برابر دیکتاتوری» برای فردا (پنجشنبه، ۹مارس) هستند.

در این گزارش‌ها آمده است که معترضان قصد دارند جاده‌های منتهی به فرودگاه بن گوریون را مسدود کنند و این مصادف با روزی است که نتانیاهو می‌خواهد برای یک سفر رسمی به ایتالیا برود. به همین خاطر او با هلیکوپتر اقامتگاهپش در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه ترک می‌کند تا به موانع احتمالی در مسیر جاده نخورد.

فرار نتانیاهو از معترضان به ایتالیا

معترضان به دنبال برهم زدن زندگی روزمره به عنوان بخشی از اعتراضات جاری هستند تا همانند روزهای ناآرام هفته گذشته در سرزمین‌های اشغالی تظاهرات گشترده برپا کنند؛ تظاهرکنندگان بعد از تمرد نظامیان از خدمت و تحریم پزشکان، به دنبال اعتصابات کارگری و بستن بزرگراه‌ها هستند.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز در گزارشی در این باره اعلام کرد: «معترضان به دنبال ایجاد اختلال در ۱۰۰ پرواز طی تظاهرات‌های آتی هستند و حالا حتی اسرائیلی‌های مقیم ایتالیا نیز قصد دارند در طول اقامت نتانیاهو در رم علیه او تظاهرات کنند».

این در حالی است که این هفته منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نهمین شنبه متوالی، صدها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند؛ بر اساس گزارش‌ها تنها در تل‌آویو بیش از ۲۲۰ هزار نفر به خیابان‌ها آمدند.

فرار نتانیاهو از معترضان به ایتالیا

شبکه خبری صهیونیستی «آی۲۴» دیروز گزارش داده بود که دو روز قبل از تظاهرات بزرگ شنبه، «سارا نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو چهارشنبه شب (اول مارس) در یک آرایشگاه در شهر تل‌آویو توسط تظاهرکنندگان محاصره شده بود؛ این امر موجب نگرانی نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر شده است و حالا «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رصهیونیست‌ها به دنبال یک اقامتگاه امن برای خانواده نتانیاهو می‌گردد.

همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از خروج سالم به کمک نیروهای امنیتی تل‌آویو با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی، ضمن انتقاد از معترضانی که در مقابل سالن آرایشگاه او در تل‌آویو تظاهرات می‌کردند، درباره آن درگیری نوشت: «این رویارویی می‌توانست به قتل ختم شود».

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» بعد از این درگیری‌ها در یادداشتی نسبت به عواقب خطرناک «دیوانگی» نخست وزیر هشدار داده و نوشت: «او مسلماً منجر به ویرانی، تجزیه و فروپاشی اسرائیل خواهد شد. روزهای گذشته، روزهای خشم در خیابان‌های اسرائیل بود. این روزها به طور قطع روشن کردند که تظاهرات علیه دولت تروریستی بنیامین نتانیاهو یک جنگ است؛ جنگی که دو ماه پیش تشکیل شده اما حالا به عملیات سپر دفاعی خود پناه برده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    با بالگرد!! یعنی هرچرندی گفتن سرخددسون اومد!!
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    مقاومت تا مغزاستخوان صهیونیستها هم نفوذ کرده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس