کد خبر 1471557
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
مجری عملیات «حواره» در اردوگاه جنین به شهادت رسید

منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، مجری عملیات حواره در این اردوگاه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق،به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که «عبدالفتاح حسین خریشه» اسیر آزاده ۴۹ ساله فلسطینی که مجری عملیات ضدصهیونیستی در شهرک حواره در جنوب نابلس بود، در درگیری ‌های مسلحانه امروز در اردوگاه جنین به شهادت رسیده است.

خریشه از مجاهدان گردان‌ های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در اردوگاه جنین بود.

گفتنی است، منابع خبری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین و شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر خبر دادند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرده است که در درگیری‌های اردوگاه جنین، نظامیان رژیم صهیونیستی را مستقیماً هدف قرار داده و شماری را زخمی کرده است.

همچنین خبرنگار شبکه المیادین در کرانه باختری اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از نابلس فرار کردند، منابع محلی نیز از تلفات در میان نظامیان صهیونیست در جریان درگیری با مبارزان مقاومت خبر دادند و اعلام کردند که درگیری‌ها در خیابان‌های اردوگاه جنین ادامه دارد.

گردان های قسام از ادامه درگیری مبارزان این گردان با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای ویژه این رژیم در اردوگاه جنین خبر داد و تاکید کرد که شماری از نظامیان صهیونیست در جریان یورش به این اردوگاه زخمی شدند.

گردان‌ های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان ها توانسته ‌اند دومین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس