کد خبر 1474052
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵
یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت ۳ جوان فلسطینی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری و درگیری شدیدی که میان مبارزان فلسطینی و صهیونیستها جریان دارد، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به جنین دو تن از مبارزان گردان جنین را به شهادت رساندند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با شلیک به دوجوان در شهر جنین آنها به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت یک جوان دیگر در جریان درگیری ها خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت سه جوان و زخمی شدن سه جوان دیگر را به دست صهیونیستها تایید کرد.

درخواست حماس برای تشدید مقاومت علیه اشغالگران

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار اوج بخشیدن به تمامی شیوه های مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان یهود به نشانه وفاداری به خون پاک شهدای فلسطین و رشادت آفرینی و ایثارگری های آنان شد.

حماس اعلام کرد: تمامی توده های فلسطینی در داخل و خارج سرزمین های اشغالی با افتخار هر چه تمامتر در این روزهای خجسته یاد و خاطره شهدای راه دفاع از سرزمین، اصول و آرمان های ملی و مقدسات اسلامی را گرامی می دارند.

این جنبش بار دیگر بر پایبندی خود به مشی مقاومت جامع به عنوان تنهاترین گزینه دفاع از ملت و احقاق حقوق ملی این ملت در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و مقدسات از چنگال اشغالگران صهیونیست و برپایی کشور مسقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید ورزید.

حماس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی گمان می کرد که با ترور رهبران ملت فلسطین و نیروهای مبارز و دلاور و قهرمان فلسطینی ریشه های مقاومت را از بین خواهد برد و روحیه مبارزه و ایستادگی ملت فلسطین را نابود خواهد کرد، حال آنکه شهادت این رهبران و قهرمانان موجب پایبندی هر چه بیشتر ملت فلسطین به سرزمین و اصول و آرمان های ملی شان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس