کد خبر 1469781
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
شولتز: پوتین موجودیت اوکراین را تهدید می کند!

صدر اعظم آلمان مدعی شد که روسیه در حال حاضر تمایلی به برقراری صلح با اوکراین ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، در حالیکه جنگ افروزی های غرب در اوکراین کماکان ادامه دارد، صدراعظم آلمان مدعی شد نشانه ای از تمایل روسیه به برقراری صلح دیده نمی شود.

«اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان امروز پنج شنبه در اظهاراتی مدعی شد که در حال حاضر معتقد نیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره برای صلح عادلانه در اوکراین است.

صدر اعظم آلمان در سخنرانی در بوندستاگ مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در حال حاضر بر اقدامات تهدیدآمیز از جمله تعلیق یپمان هسته ای با آمریکا تکیه دارد.

شولتز با اشاره به گفته های «هلموت اشمیت» صدراعظم سابق آلمان در مورد اصل تقابل متوازن با توجه به روند هلسینکی در دهه ۱۹۷۰ گفت تا زمانی که پوتین موجودیت اوکراین و در عین حال نظم اروپا را تهدید کند، این موضوع قابل بحث نیست.

صدراعظم آلمان، بدون آنکه اشاره ای به رویکرد جنگ افروزانه غرب در اوکراین داشته باشد، گفت که مذاکره در حالی که تفنگی برسر شما گرفته شده غیرممکن است، مگر اینکه تسلیم شوید.

شولتز یادآور شد که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین، در نشست سران گروه ۲۰ در ماه نوامبر پیشنهادهایی را در رابطه با صلح پایدار و برابر ارائه کرده است.

صدر اعظم آلمان همچنین مدعی شد که پوتین موجودیت اوکراین و پایه های نظم جهانی اروپا را تهدید می کند و آلمان به اوکراین در مسیر دستیابی به صلح کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست جمهوری‌های دونباس در شرق اوکراین و همچنین به منظور «نازی‌زدایی و غیرنظامی‌کردن اوکراین»، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می‌کند تا از مردمی که هشت سال مورد سوءاستفاده و نسل‌کشی رژیم کی‌یِف بوده‌اند، حفاظت کند و اوکراین از وجود «نئونازی‌ها» پاکسازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    موجودیتی که یه هرزه وفرش قرمزپهن کننده برای صهیونیستهاودواعش فاسدجنایتکارضدبشراورده
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    شغل بعدی پوتین هم معلوم شد. پاکسازی مزارع از حیوانات موذی !
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      2 0
      خوب اگه جناب پوتین بخواد مزارع رو از حیوانات موذی پاکسازی کنه که بایدن و زلنسکی و همین شولتز و اینا فاتحه شون خوندست که!! خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بدبخت مُنگل ، بایدن که داره موجودیت کل اروپا رو تهدید میکنه و شما خودتون رو به خری زدید !
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 0
    شولتز کر است، کاو من است.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مثل شولتز نوکر که باشی باید روی انفجار لوله گازی چشمتو ببندی تا ارباب امریکا سوختشو با قیمت چندبرابر بیشتر بکنه تو پاچت تازه مجبور باشی نیروی زمینی اوکراین رو با تانک و توپ مفت و مجانی بازسازی کنی 😂
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    حکومت پوتین باید سرنگون شود تا دنیا در صلح و آرامش باشد
  • ساس IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    اینم که مامور روسیه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس