کد خبر 1469377
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
تصادف

برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر، بامداد چهارشنبه در پُل جابر اصفهان به کشته شدن سه تن از سرنشینان این خودروها منجر شد.

به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲ و ۳۶ دقیقه امروز در پُل جابر انصاری در خیابان کاوه اصفهان رخ داد که پس از اعلام به اورژانس سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی سه مرد ۲۵، ۳۰ و ۳۳ ساله جان خود را از دست دادند.

وی با اینکه ۲ نفر از سرنشینان نیز در این حادثه مصدوم شدند، ادامه داد : مصدومان حادثه که ۲ مرد ۲۵ و ۲۷ ساله بودند پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امین اصفهان انتقال یافتند.

سال گذشته حدود ۲۰ درصد امدادرسانی‌های اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان اصفهان مربوط به سوانح رانندگی در شهرها و مسیرهای بُرون شهری این منطقه بود.

از مجموع ماموریت‌های تصادفی سال قبل، ۲۷ هزار و ۲۶۰ مورد در محدوده شهری و ۳ هزار و ۶۲۸ مورد جاده‌ای بود.

براساس گزارش پزشکی قانونی استان اصفهان، از اول امسال تا پایان مهر فوتی‌های حوادث ترافیکی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی ۶۸۷ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۸ درصد افزایش داشته است.

در زمان حاضر ۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و ۲ اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس