کد خبر 1467462
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
پوتین وعده افزایش تولید تسلیحات را داد

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ضمن تاکید بر اینکه ارتش تضمین کننده امنیت و ثبات است، وعده افزایش تولید تسلیحات را داد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری فرانسه، پوتین امروز پنجشنبه یک روز پیش از سالگرد جنگ اوکراین اعلام کرد که ارتش و نیروی دریایی مدرن و موثر تضمین کننده امنیت و حاکمیت کشور و ضامن توسعه ثبات و آینده کشور هستند.

رییس جمهوری روسیه در یک سخنرانی به مناسبت «روز مدافع میهن» در این کشور، گفت: به همین خاطر همانند قبل ما اولویت را بر روی تقویت قابلیت‌های دفاعی خواهیم گذاشت.

وی همچنین خبر داد که روسیه تمام عناصر نیروهای مسلح را به صورت متوازن و با کیفیت بالا به ویژه با تجهیز کردن نیروها با سامانه‌های جدید، تجهیزات شناسایی و ارتباطی، پهپادها و توپخانه‌ها توسعه خواهد داد.

وی در این سخنرانی اشاره کرد که اکنون صنعت روسیه به سرعت تولید تسلیحات معمول را افزایش می‌دهد. پوتین خاطر نشان کرد که وحدت شکست ناپذیر مسکو کلید پیروزی روسیه است.

در زمان ریاست جمهوری پوتین، روسیه تقویت نیروهای مسلح را در اولویت قرار داده و تسلیحات فراصوت را به زرادخانه روس‌ها اضافه کرده است.

فردا سالگرد آغاز جنگ اوکراین است؛ طی یک سال گذشته این درگیری نظامی نه تنها به یک بحران بین مسکو و کی‌یف تبدیل شده بلکه روابط بین روسیه با غرب با وارد شدیدترین تنش‌ها از جتنش هسته‌ای کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    8 0
    پوتین جان روی این سگ صفتان دولتمردان امریکا و ناتو و غرب و دلقک را کم کن. ان شالله. ما ایرانی ها ازت این انتظار را داریم
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 1
      ما ایرانی ها ؟؟؟ بگو من نادان.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 2
    پس کم آورده
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 1
    متاسفانه ضعیف عمل کردی پوتین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس