1

در میانه اغتشاشات شبکه فحشا در برخی محلات علی کریمی از کشور متواری شده و اکانت‌های و صفحات متعلق به او در شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل سازمان سیا درآمد.

سرویس سیاست مشرق- در روزهای گذشته ویدیوها و تصاویری از درگیری‌های فیزیکی حاضران در تجمع ضدانقلاب در شهرهای مختلف اروپایی و آمریکایی منتشر شده است، به‌تازگی شبکه بی‌بی‌سی فارسی وابسته به وزارت خارجه انگلیس نیز گزارشی تهیه کرده و به‌طور مشروح به این درگیری‌ها اشاره کرده است.

البته از آغاز شکل‌گیری تجمعات اتوبوسی ضد انقلاب خارج کشور در حمایت از اغتشاشات، شاهد زد و خورد میان چپ‌های آمریکایی(مارکسیست‌های وابسته به سازمان سیا) و بقایای منافقین با حامیان سلطنت بودیم که بارها فیلم‌ها و عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

در گزارش بی‌بی‌سی فارسی تلاش شده بود تا سلطنت‌طلب‌ها را مشروطه‌خواه بنامد و تجزیه‌طلب‌ها را خواهان فدرالیسم قلمداد کند؛ هرچند در بخشی از این گزارش اشاره شده است که یک تجزیه‌طلب پلاکاردی با این متن که «آذربایجان جنوبی جزو ایران نیست» در دست داشت، ضمن اینکه تصاویر متعددی از پرچم‌های تجزیه‌طلبان کُرد، بلوچ و عرب در این درگیری‌ها دیده می‌شود.

سطح اختلافات به حدی است که سخنان حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد در بروکسل و مونیخ توسط سلطنت‌طلبان قطع شد. در بروکسل سلطنت‌طلب‌ها صحبت‌های اسماعیلیون را که گفته می‌شود با منافقین ارتباط دارد و فیلم‌هایی از بی‌اعتنایی وی به رضا پهلوی منتشر شد، قطع کردند و شعار دادند: "کینگ (پادشاه) رضا پهلوی"، در مونیخ هم شعار دادند: "مصی، بگو، جاوید شاه. "، زمانی هم که علی‌نژاد گفت "آقای پهلوی"، عده‌ای با پرخاشگری فریاد زدند که "بگو، شاه پهلوی"!

افشاگری یک سلطنت‌طلب علیه لیدرهای هولیگانی اغتشاشات/علی کریمی در ضد انقلاب نخودی است! + فیلم

اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که سطح اختلافات میان اپوزیسیون ورشکسته شدیدتر از آن چیزی است که در رسانه‌ها مشاهده شده است، در حالی‌که لیدرهای ضد انقلاب در اولین روز از سال جدید میلادی با انتشار یک توییت مشترک سعی کردند یک اتحاد مصنوعی میان خود ایجاد کنند، اما نشانه های بسیاری از اختلافات عمیق و شدید میان این افراد وجود دارد.

در آن زمان شبکه تروریستی ایران اینترنشنال سعی کرد با ضریب دادن به پیام مشترک این افراد ماجرای اختلافات آنها را لاپوشانی کند اما درگیری‌های خیابانی میان ضد انقلاب در شهرهای اروپایی نشان داد که ایجاد ائتلاف میان عناصر متضاد امری محالی است و این گروهک‌ها از نظر ژنتیکی امکان تجمیع نداشته و هر نوع کنش در جهت هم‌گرایی باعث اضمحال آ «ها خواهد شد.

در حال حاضر تنها عاملی که باعث شده است تا گروهک‌های ضدانقلاب در کنار هم نشسته و عکس یادگاری یگیرند دلار سعودی و مدیرت سازمان سیا بر آن‌ها است؛ اخیرا سطح اختلافات میان ضد انقلاب به حدی رسید که در دانشگاه جورج تاون علی کریمی فوتبالیست فراری و گلشیفته فرهانی بازیگر فیلم‌های مبتذل هالیوودی به این نشست دعوت نشدند، این دو مدتی بعد یک پیام مشترک و جدا از دیگر سرکردگان ضد انقلاب صادر کردند.

شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه سران ضد انقلاب فاش ساخته است که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، دو تن از لیدرهای آشوب نخودی محسوب می‌شوند!

این فعال ضد انقلاب در یک نشست کلاب‌هاوسی عنوان کرده است که کریمی ارزش سیاسی برای ضد انقلاب ندارد.

در میانه اغتشاشات شبکه فحشا در برخی محلات علی کریمی از کشور متواری شده و اکانت‌های و صفحات متعلق به او در شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل سازمان سیا درآمد، در آن زمان هدف از اتصال کریمی به آشوب‌ها استفاده از ظرفیت هولیگانی هواداران مسابقات ورزشی در اغتشاشات بود. کریمی مدتی بعد قیومت ادراکی خود را به رضا ربع پهلوی سپرد.

افشاگری یک سلطنت‌طلب علیه لیدرهای هولیگانی اغتشاشات/علی کریمی در ضد انقلاب نخودی است! + فیلم

در این نشست، شهرام همایون به اختصاص بودجه کلان آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نقش رژیم سعودی در وقایع اخیر می پردازد و مدعی می شود امکان سازش وجود ندارد. همایون فاش ساخته است که دلیل دعوت مهتدی، تجزیه طلب معروف ر داشتن اسپانسر خارجی در اغتشاشات است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    10 2
    حتی آمریکاییها هم از ایران بازی خوردند
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      18 4
      علی کریمی بیسواد نخودی هم نیست یک دستمال الوده است که بزودی دور انداخته خواهد شد
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      4 10
      در حال حاضر این ایرانه که شده کارت بازی روسیه و چین..
  • سید IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    9 1
    جنگ گلّه مزدور همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که میخانه روند!!!!
  • ایرانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    12 2
    یک مشت دلقک وطن فروش دارن زور میزنن ایران مقتدر رو به خیال خامشون تجزیه کنند و برای ارباباشون خوش رقصی کنند! خداوندا هزاران بار شکرت که دشمنان ایران و ایرانی رو از احمقان آفریده ای!
  • US ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    5 2
    علی کریمی برا ما سیاست مدار شده داش تو کلا شیرین میزنی. ایران همه کارشناس بین الملل و تئوریسین هستن .
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 2
    ضد انقلاب نه، اینو کنار بذارین، بگین ضد ایران، اونا از این اسم ضد انقلاب خوششون میاد
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    10 2
    اربابشون آمریکا روبه زوال است چه برسد به خدشون
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    5 2
    نام؛علی فامیل.کریمی تحصیلات؛سوم راهنمایی به زور ادعا.دکترای علوم سیاسی وجامعه شناسی از اول هم مشخص بود که اینها همون نخودی هستند بدبختهای بیچاره وطن فروش، سریع عیار اینها دست اونوریها هم افتاد
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 6
    شما هم کاملاً طبق معمول بی تقصیر و بیگناهید در مورد مشکلاتی که به وجود میاد؟؟؟؟یه کم مسئولیت پذیر باشید حدالقل از سردار دل ها پیروی کنید که میگفت وظیفه ما جذب حداکثریه نه دفع حداکثری.خیلی از مشکلات رو با اینها میشد قبل از اینکه برن توی ضد انقلاب ویا اپوزیسیون با گفتگو و توجیه طرف حل کرد .اما کسانی که مسئول این کارها هستند حواسشون به کارشون نیست ویا خدایی نکرده خواب تشریف دارن.
  • یزدان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 4
    البته تو هم همچین رسانه ای نیستی جزو رسانه هایی هستی که درصدی هم که خبراتو میخونن میخوان ببینن واقعیت چیه اخه هرچی مینویسی بر عکسش راسته
    • شاپرک IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 1
      دقیقا اگه میخوای واقعیت ماجرایی را بفهمی ببین دروغ گوها در موردش چی میگن
  • هموطن GB ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    4 3
    ظرفیت هولیگانی؟؟؟فارسی بنویس و اگر بلد نیستی برو یاد بگیر.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    4 2
    مرده شورت روببرن وطن فروش عوضی...
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 2
    البته شاه نخود همون شاه زاده است
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    4 2
    این مردک وطن فروش نخودی هم نیست.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    5 2
    کریمی توی فوتبال هم توی هیچ تیمی جا نداشت چون هیچکس نمی تونه این دیوانه رو تحمل کنه. پرمدعا و بیسواد و کم عقل
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      3 3
      نادان حرفی نزن که بهت بخندن.‌ کاری به مسایل سیاسی ندارم ولی کریمی تو بزرگترین تیم اروپایی یعنی بایرن مونیخ بازی میکرد..قبل اظهارنظر یکم سواد معلوماتی خودتون رو بالا ببرید
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 2
    وطن فروش...
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 2
    علی کریمی ام به زباله دان تاریخ پیوست،چه قدر هم زود.خخخخ
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 1
    ولی یادش بخیر..عجب فوتبالی بازی میکرد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس