افسر اسبق ارتش آمریکا: مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند

افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.

به گزارش مشرق، اسکات بنِت، افسر اسبق ارشد آمریکا با رد ادعاها درباره جریان داشتن رویه‌های دیکتاتوری در حاکمیت ایران، تاکید کرد که مردم این کشور رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.

بنِت در گفت‌وگو با برنامه تحت وِب «آنومیک اِیج» می‌گوید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه لایق دریافت جایزه صلح نوبل است، زیرا مسکو در این جنگ پرمخاطره با اوکراین، خصومت آمریکا را تاب آورده است.

وی همچنین تاکید کرد که غرب جنگ نیابتی دیوانه‌واری را علیه مسکو به‌راه انداخته اما به باور وی، در نهایت قدرت ارتش روسیه قطعاً اوکراین و دولت‌های اروپایی را شکست خواهد داد.

بنت همچنین بر این باور است که انتظار می‌رود مردم اروپا دولت‌های متبوعشان را به دلیل حمایت از اوکراین، سرنگون و تحقیر کنند و در ادامه نیز تاکید کرد که این جنگ نیابتی، اروپایی‌ها را جان به لب خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد که مقامات و حلقه‌های قدرت در آمریکا درگیر «به‌راه انداختن جنگ به طور همزمان با ایران، روسیه و چین هستند تا از این طریق حمایت تمام آمریکایی‌ها را در پشت تصمیمات اشتباهشان داشته باشند.»

به باور بنت، واشنگتن برای توجیه جنگ‌هایش علیه آنچه دشمن می‌داند، به دروغ متوسل می‌شود. وی همچنین نسبت به عدم تکرار اشتباه عراق درباره ایران هشدار داد و در این رابطه، برخی از یافته‌های اولیه خود در جریان سفر سال ۲۰۱۸ وی به ایران را بازگو و تأکید کرد مردم ایران تا چه اندازه مردمانی تحصیل‌کرده، متدین و خونسرد هستند.

بنت تاکید کرد که آمریکا و موساد (سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی) پشت پروپاگاندا و هجمه تبلیغاتی هستند که ایران را به سرکوب زنان متهم می‌کند و در این راستا از مشاهدات عینی خود مبنی بر تصدی زنان در چندین پست و مقام بالا در جمهوری اسلامی، به عنوان شاهد و مدرک مثال زد.

وی در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به مشاهداتش از انحرافات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در آمریکا، تاکید کرد که سربازان آمریکایی به‌رغم سلاح‌های پیچیده و پیشرفته که در اختیار دارند، بسیار ضعیف‌تر از همتایان ایرانی، روسی و چینی‌شان هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    شبه خبر یک مصاحبه تفصیلی با ایشان وهمراهانشان داشته باشد اینها ازدرون حقیقت آمریکامیایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس