کد خبر 1465902
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
سفارت ایران در مسکو

با حضور آیت الله قمی، معاون بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو مراسم رسمی معارفه رئیس جدید مرکز، حجه الاسلام والمسلمین بخت آور برگزار شد.

به گزارش مشرق، با حضور آیت الله قمی، معاون بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو مراسم رسمی تودیع حجه الاسلام والمسلمین اکبری جدی رئیس مرکز اسلامی شهر مسکو و معارفه رئیس جدید مرکز، حجه الاسلام والمسلمین بخت آور برگزار شد

در این مراسم «آیت الله قمی»، با اشاره به زحمات حجه الاسلام والمسلمین اکبری جدی به عنوان اولین رئیس مرکز اسلامی مسکو گفت که ایشان راه سختی را پشت سر گذاشته اند چرا که کاری را از ابتدا آغاز کردن و به مرحله فعلی رساندن بسیار سخت است. وی همچنین با برشمردن سوابق درخشان حجه الاسلام و والمسلمین بخت آور، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه همچنین «کاظم جلالی»، سفیر ایران در روسیه نیز از زحمات حجه الاسلام و المسلمین اکبری جدی قدردانی و از صبر و سعه صدر ایشان در طول مدت تصدی این مسئولیت تشکر کرد. جلالی همچنین انتخاب آقای بخت آور به عنوان رئیس جدید مرکز اسلامی شهر مسکو را انتخابی به جا و شایسته دانسته و ابراز امیدواری کرد مسیری که تاکنون در توسعه فعالیت‌های مرکز اسلامی به راه افتاده با حضور ایشان به خوبی ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس