تصویب قانون سلب تابعیت از عاملان عملیات در کنست رژیم صهیونیستی

پارلمان رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت این رژیم از عاملان عملیات استشهادی را با ۹۴ رأی تصویب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، پارلمان رژیم صهیونیستی با اکثریت ۹۴ رأی از ۱۲۰ رأی، قانون سلب تابعیت این رژیم از فلسطینیانی که علیه صهیونیست های عملیات انجام می دهند و کوچاندن خانواده هایشان از مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین را تصویب کرد.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی ساکن قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را تصویب کرده بود.

به موجب این قانون، تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق و تسهیلات دریافت کرده و به اقدامات امنیتی محکوم شده اند، لغو خواهد شد.

در متن این قانون آمده است که وزیر داخلی باید سلب تابعیت یا اقامت و کوچاندن اسرای فلسطینی را که از تشکیلات خودگردان حقوق و تسهیلات دریافت کرده اند، طی ۱۴ روز تأیید کند و وزیر دادگستری هم ظرف هفت روز باید با آن موافقت کند و دادگاه نیز ۳۰ روز فرصت دارد تا حکم را برای اجرا تأیید نماید.

به موجب این قانون، هر اسیری که به اجرای عملیات ضدصهیونیستی و حبس محکوم شود و برای وزیر داخلی ثابت شود که از تشکیلات خودگردان مبالغی دریافت کرده است به منزله این خواهد بود که از تابعیت یا اقامت خود صرف نظر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس