در هیچ جای دنیا این حجم از شن و نمک در خیابان نمی‌ریزند وگرنه دیگر چیزی از آسفالت خیابان باقی نمی ماند / مردم باید از لاستیک‌های یخ شکن استفاده کنند اما باید ببینیم این لاستیک در بازار وجود دارد و آیا مردم توان خرید آن را دارند؟

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.

به گزارش مشرق، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره رانندگی در روزهای بارانی و برفی و عدم سفر در این روزها گفت: طبیعی است که در معابر شهری و محورهای مواصلاتی در زمان وضعیت ناپایدار جوی شرایطی به وجود می‌آید که به دلیل لغزندگی راه ریسک تصادف بالا می‌رود.

وی ادامه داد: در این ایام به شدت تصادفات واژگونی افزایش پیدا می‌کند که دلیلش وضعیت جوی و همچنین کاهش میدان دید ناشی از مه گرفتگی است و از این رو توصیه می‌شود هموطنان به سفر نروند.

سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.

وی ادامه داد: شهروندان وسیله نقلیه ای که انتخاب می‌کنند باید شرایط ایمنی لازم را داشته باشد. یکی از نکات مغفول مانده این است که ما از لاستیک یخ شکن استفاده نمی‌کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی در چند ماه از سال مواجه هستند اگر قرار بود هر روز شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی‌ماند.

وی افزود: در آنجا مردم از لاستیک‌های یخ شکن استفاده می‌کنند. امروز اگر شهروندی بخواهد لاستیک یخ شکن تهیه کند اولاً باید ببینیم در بازار وجود دارد؟ ثانیاً آیا مردم توان خرید این نوع لاستیک را دارند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    3 0
    با این قیمت بالای لاستیک چه توقعی از مردم داره
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      1 1
      میتونن رایگان بدن
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    2 2
    آخه ی زاکانی هست اون شهردار ماست علیرضا پسر بابا تو همه جا خود جوشه وسط سیل وسط برف ولی چون زیاد جوش میده این میشه که تهران الان تبدیل شده به شنزار عیبی نداره حداقل اگر سیل آمد دیگه نگران سیل بند نیستیم به طور خود جوش همین شنها جلوش می گیرن خدایی مملکت ما کلا نخبه ها رو سرکار می ذاره
  • رسول عباس زاده IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    دمتان کرم بیش از 40سال ما سالی 6ماه با این نمک راه می آیم حالا امسال نمک دیدی در آذربایجان دیگر از نک کذشته مواد جدید می پاشند
  • حمیدرضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 1
    **** از افتخارات روشن نیروی انتظامی ««« پلیس راهنمایی رانندگی , »»» تا وقتی بحث کارشناسی و ضوابط در راس هر مجموعه ای باشد پیش رو هست ... امیدوارم با شروع سال 1402 راهنمایی رانندگی بحث مانده ای نداشته باشد و تصمیمات شأن هم موجب بالا بردن کیفیت ها و خدمات در حد این مجموعه خوب و نزول قیمت ها ی مرتبط به تصمیمات راهنمایی رانندگی باشه .
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    4 0
    نه که لاستیک یخ شکن ارزونه و مردم توان خریدشو دارن مردم در زمان تنگ دستی از اولین چیزشون که میزنن لوازم ایمنی و حفاظتیشو است و شما خوشحال از اینکه تحریم بی اثر بوده و مردم با حد اقل ها زندگی میکنند
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    اقدامات دولت خیلی فراتر از شایستگی این مردم است ؛ کسانی که بجای زندگی کردن به هر وسیله ای و به هر قیمتی اعم از خرید و فروش طلا ، سکه ، خودرو ، مسکن، اخذ دلار مسافرتی و فروش و کسب سود به قول خودشان نگذارند پولشان از ارزش بیفتد . به تورم و گرانی دامن زده و جوانانشان را در یک دور باطل محکوم به فنا می کنند . ببینید وضع ترافیک خودروهای تک سرنشین با شهر چه کرده است ! باز خدا پدر مادر دولت مردان را بیامورزد .
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ ﺑﻬﻤﻦ ﭘﻮﺭ اﻳﮕﺪﺭ IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    اﺭﺯﻭﻱ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺗﻮ ﺩﻝ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﻓﻘﻄ ﺑﺎﻳﺪ اﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻜﺸﻴﻢ
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 1
    باید زنجیر ببندن. شهر که نی، تنبل خونه شاه عباسیه.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    ایرانی جماعت ضد یخ نمیریزه تو ماشینش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس