درگیری مجاهدان فلسطینی با صهیونیست‌ها در «جنین»؛ پهپاد صهیونیست‌ها سرنگون شد

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که گردانهای عزالدین القسام و گردان «جنین» به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر هستند که در پی این درگیریها چند صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین از صبح امروز یکشنبه به شدت با نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی درگیر هستند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، مجاهدان گردانهای القسام و گردان «جنین» در برابر نظامیان صهیونیستی ایستادگی کردند که به اردوگاه جنین و مناطق اطراف آن یورش برده‌اند.

گردان جنین نیز خبر داد که نیروهای مقاومت فلسطین در این اردوگاه، با شلیک گلوله و استفاده از بسته‌های انفجاری، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده‌اند که در پی آن، چند نفر از صهیونیستها زخمی شده‌اند.

ظهر امروز نیز، نظامیان صهیونیست، یک فلسطینی را از این اردوگاه بازداشت کردند. این در حالی است که درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد. منابع محلی خبر دادند که صهیونیستها، جبریل الزبیدی جوان فلسطینی را در منطقه «الجابریات شهر جنین بازداشت کرده‌اند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای ویژه اسرائیلی پس از یورش به منزل این جوان، وی را بازداشت کرده‌اند و به شدت با رزمندگان فلسطینی درگیر هستند. منابع محلی فلسطینی خبر دادند که نیروهای مقاومت لحظاتی پیش موفق شدند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند. جزئیات بیشتری درباره مأموریت و نوع این پهپاد منتشر نشده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس