کد خبر 1463873
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
اثر زیبای یک کاریکاتوریست در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پر شکوه و کم نظیر ملت ایران، همچنان که موجب یاس و نا امیدی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و دیگر دشمنان شد، سران فتنه از جمله خاتمی را عزادار کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: میزان حضور مردم در جشن امسال پیروزی انقلاب به نحوی بود که یکی از رکوردهای بالای دهه گذشته را به ثبت رساند. در این جشن ملی، از کودکان خردسال تا نوجوانان و جوانان دهه نودی و دهه هشتادی، تا پیشکسوتان انقلاب حضور داشتند. خباثت دشمنان ملت ایران و جریان‌های نفاق در چند ماهه گذشته موجب شده بود تا مردم با احساس مسئولیت و جدیت و شادابی بیشتری در راهپیمایی و جشن ۲۲ بهمن امسال حضور به هم برسانند.

این جشن بزرگ در حالی رقم خورد، که خاتمی و موسوی خوئینی‌ها اخیرا به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رفته بودند و خاتمی در آنجا با ادبیات منافقانه گفته بود: من عظمت امام را از این جهت که بنیانگذار جمهوری اسلامی است، می‌دانم؛ جمهوری به همان معنا که در دنیا هست و «اسلامی» هم به شکلی که در آستانه انقلاب معرفی و بر اساس آن از مردم رأی گرفته شد. اما امروز نمی‌دانیم آیا باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده عزادار باشیم؟!

اظهارات منافقانه خاتمی در حالی است که وی در کنار موسوی، از سران فتنه شورش اشرافیت علیه جمهوریت و اسلامیت در سال ۱۳۸۸ (به بهانه تقلب) بود و ننگی بزرگ در همراهی با نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل را در کارنامه خود به ثبت رساند.

از سوی دیگر، ارکان مکتب امام خمینی(ره) در زمینه پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص)، بیزاری از استکبار بزرگ و آمریکا و اسرائیل، پافشاری بر اصل ولایت فقیه به عنوان پشتیبان اصلی کشور در مقابل آسیب‌ها، خدمت به محرومان و وفاداری به ولی‌نعمتان انقلاب و بیزاری از اشراف، روشن و تفسیر ناپذیر است و خاتمی در این زمینه نیز مسیری جز همراهی و حمایت از معارضان با خط امام(ره)نپیموده است؛ چنان که برخی همراهان اصلی وی در دولتش بعدها به گزافه گفتند دوره آیت‌الله خمینی تمام شده و از ابتدا هم به رهبری او باور نداشته اما جرئت ابراز آن را نداشته‌اند.

سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است».

سید حسن خمینی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار جماران اظهار کرد: حضور کم نظیر بلکه بی‌نظیر مردم در مراسم راهپیمایی امسال، خیلی معنادار است. باید در مقابل عظمت و نجابت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد. مردم جمهوری اسلامی را مثل یک گوهر ناب در میان نسل‌های خود حفظ کرده‌اند و نشان داده‌اند که گله‌های خود را به این میراث امام و شهیدان سرایت نمی‌دهند. جا دارد که این حضور با شکوه را به مردم عزیز و رهبر انقلاب تبریک بگویم.

در همین حال سایت جماران هم در گزارشی از «مشاهدات خبرنگاران و مخاطبان جماران از راهپیمایی ۲۲ بهمن» تیتر زد: اعجاب‌آور و معنادار.

جماران نوشت: با توجه به اتفاقات ماههای اخیر در کشور، کیفیت برگزاری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بود. بنا به روایت یکی از خبرنگاران جماران که به مدت دو ساعت و نیم در راهپیمایی حضور داشت، میزان شرکت مردم «اعجاب‌آور» بود و جالب اینکه، جمعیت حتی پس از اذان ظهر همچنین به سمت محل راهپیمایی می‌آمد.

دیگر خبرنگار جماران روایت کرد: «راهپیمایی امروز متفاوت بود. من در ایستگاه خواجه عبدالله انصاری سوار مترو شدم.مترو نسبتا خلوت بود؛ پیش خودم گفتم احتمالا راهپیمایی خلوت است. حدود ساعت ۱۱:۱۵ به ایستگاه تئاتر شهر رسیدم؛ ایستگاه شلوغ بود. تراکم به‌اندازه‌ای بود که بالارفتن از پله‌ها به صرفه‌تر از پله برقی بود. وقتی وارد چهار راه ولی‌عصر(عج) شدم جمعیت موج می‌زد.. تیپ‌های مختلف از زن و مرد و کودک و کهنسال حضور داشتند. رفت و برگشت از چهارراه ولی‌عصر(عج) تا دانشگاه تهران حدود یک ساعت و نیم به طول کشید... جمعیت بسیار متراکمی از بالای پل کالج به سمت چهارراه ولی‌عصر در حرکت بود که شکل زیبایی به مسیر داده بود. گویا همه علیه یک دشمن مشترک صف بسته بودند».

خبرآنلاین دیگر خبرگزاری وابسته به طیف اصلاح‌طلبان هم در گزارشی نوشت: «حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن: نمایش وحدت ملی در خیابان/ توهم اختلافات خانوادگی به پایان رسید. راهپیمایی پرشور پیروزی انقلاب اسلامی در تمام شهرهای ایران در شرایطی برگزار شد که از روزها قبل موج تبلیغی بزرگی علیه انقلاب توسط رسانه‌های بیگانه شکل گرفته بود. گزارش‌ها حاکی از حضور گسترده مردم در این رویداد دارد. راهپیمایی۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار شد که حضور پرشور مردم در شهرهای مختلف، مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت. از ماه‌ها قبل رسانه‌های ماهواره‌ای به دنبال تضعیف حضور مردم در خیابان برای حمایت از جمهوری اسلامی بودند. مراسم چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز در سراسر کشور برگزار شد که در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا حضور مردم همیشه در صحنه ایران در این راهپیمایی در اشکال خودرویی و موتوری برپا شده بود. از ویژگی‌های دیگر راهپیمایی هر ساله ۲۲ بهمن، حضور اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون در جای جای این کشور است که نمایش وحدت امت اسلامی است. مردم حاضر در این مراسم بر اتحاد خود و مقابله با دشمنان اسلام و ایران تاکید کرده و صحنه‌هایی از همدلی را با شکوه هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشتند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 54
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 5
    یه سیلی نشونت بدیم مشرق ساندیس خور
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      آخی
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 1
      کیک قهو ه ای برات کنار میزاریم حسودی ساندیس مشرق نکن
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 2
      ۲۱:۰۷ - غذای خودت و به بقیه تعارف نکن
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 0
      آدرس داروخانه رو که خوب بلدید . مثل اینکه پماد سوختگی نایاب شده
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    نه بابا لاست میگی مشلق به پایان سلام کن
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 0
    چرا روحانی محاکمه نشد !!!؟؟؟؟
    • بنده خدا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      همدیگر را بدرید.
  • روح الله IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    عجب
  • مرتضی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    پدر خاتمی یه زمانی گفته بود "خوب شد پسرم لباس روحانیت را پوشید خوف آن داشتم که کمونیست شود". یعنی قابلیت کمونیست شدن را در پسرش میدیده است
  • عباس IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    یک روز هم اجازه بدین منتقدین بیان بیرون ا؟ببینیم اونا چند نفرن
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 3
    راهپیمای با زور و تهدید
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 1
      ببین همه چیز کار خودشان هست و این ها هم فوتوشاپه!!؟
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 1
    نه شرقی دی نه غربی دی جمهوری اسلامی دی
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 3
    بال بال نیوز الکی بال بال میزنی به پایان سلام کن
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      پماد جواب نمیده؟! چند بار پیام میدی باشه سلام میکنیم حالا یه فراخوان بدید بخندیم :)
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ پماد دوس داری؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    البته نویسندگان محترم مشرق و بخصوص کیهان تمامی کسانی را که همفکر و همسو با افکار ایشان نباشند را جاسوس ، فتنه گر ، ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل می دانند .آقای شریعتمداری که جلوتر بقیه براحتی هم دروغ میگویند البته برای اسلام ( اسلام شریعتمداری نه رسول الله )
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    آره مثلا مردم تبریز و کرمان یکی هستن
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    به این میگن فراخوان
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    چرااین مسئولین باوجودحضورباشکوه مردم دررهپیمایی 22بهمن بورس امروز رانزولی کردندایاجواب ملت بزرگ ایران همین است
  • سپیده IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    این استدلال شما که اگر دور من آدم جمع شده بود قبولم داشت پس همه قبولم دارند همان اشتباه موسوی در سال ۸۸ بود. این کل جمعیت کشور یا حتی یک نمونه‌ی تصادفی ازش نیست. بعد هم الآن اگر دشمن حمله کند مخالفان هم مجبورند بجنگند و ربطی به قبول داشتن حکومت ندارد. یک روز می‌گویید این ربطی به جناح سیاسی ندارد و ملی است فردایش می‌آیید برعکسش را می‌گویید.
  • NL ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    ما که صورتمان را با سیلی سرخ می کنیم .
  • علی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام ای کش سیاسیون هیچ حرفی نزنند مثلا این جشن این عظمت این وفاداری را خراب نکنید من اگر شرکت کردم یکی از دلیلش اقای خاتمی عزیز بود حالا نا جنابعالی اینطوری صحبت می کنی
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    مشرق مفلوک سیلی آبدار دوس داری؟ تو این 5 ماه سیلی آبدار کم نخوردی بازم میخوری
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      شما اغتشاشگر ها ی حرومی به پیایان دارین نزدیک میشین بی ناموس ها کشور رو پنج ماه به اشوب کشیدین بعد طلبکار هم هستین
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    13 18
    چرااین مسئولین باوجودحضورباشکوه مردم دررهپیمایی 22بهمن بورس امروز رانزولی کردندایاجواب ملت بزرگ ایران همین است
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      بورس ، خودرو و درکل اقتصاد ، در دست ليبرال ها ی بهایی و صهیونیستی هستند ، هر چند که بر پیشانی اثر مهر داشته باشند یا در ظاهر خود را مسلمان جابزنند و این وضع به علت عصبانیت از مردم و انتقام گیری از حضور در صحنه ی مردم است ، اگه دلار ، طلا، مسکن هم سر به فلک بکشد تعجب نمی کنم ، چون وعده ی اینها را از رادیو فردا و سایر رسانه های استکبار، از زبان به اصطلاح کارشناسانشان به مردم ایران می دهند.البته همه ی اینها از مسئولیت دولتمردان فعلی کم نمی کند .
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      سهامدارای بورس اکثرا مخالف نظام و انقلاب هستند شاید امروز پولها را بیرون کشیدن که از مردم انقلابی تظاهرات کننده انتقام حضور دیروز را بگیرند
    • هرچی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      27 11
      بله همین است + یک کیک و ساندیس
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 0
      مگه شما به خاطر بورس میرید راهپیمایی جشن انقلاب؟! برنج کیلویی ۱۲۰ و مرغ ۶۲ و گوشت ۳۹۰ و ... باید شما رو مایوس کنه از شرکت؟
    • ساسان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      بورس یک بازار اقتصادیست و به مولفه های زیادی ارتباط دارد ولی در ید دولت مستقیم نیست. بنده ۴۴ ساله که ۲۲بهمن رو بعنوان جشن ملی شرکت کردم ولی هیچگاه کیک و ساندیس ندیدم ولی حالا بعضی غربگداها اینگونه برای رفع عقده‌های درونیشان عنوان میکنن. البته امسال رو حق دارند که عصبانی ،ناامید و سوزشی بشوند چون واقعا امسال بی نظیر بود چه از نظر کمیت شرکت کنندگان و چه از نظر کیفیت و جوان شدن راهپیمایی،که ظاهرا این خیلی فشار به ضد انقلاب و خودفروشان آورده است. مردم ایران خدایی باهوشند و خوب شرایط رو درک می‌کنند، حالا اندکی که هوش کافی ندارند یا که مغرض هستند که همیشه بودند .
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      4 1
      ساندیس هم عشق هست و زجر بکشید خخخخه
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 1
      بیا برو گمشو بابا منافق پفیوز، یخ استعمال کن
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 2
      ۱۵:۰۱ - خخخخ چیه مگه استخوان ماهی تو گلوت گیر کرده؟
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    آره شماها راست میگین با این دولت حداقلی تون
  • انقلابی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 28
    توقع من از مردم بیشتر بود . نباید تنبلی میکردند. این گونه راهپیمایی دشمن شاد کن است.
    • ساسان IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      عجیبه شما کجا رفتید راهپیمایی؟
    • میثم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      سوزش ت از میزان مشارکت رو نمیدونی چطور مخفی کنی آلبانی نشین؟
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      خخخخ
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      تنبل و منافق تویی،،،، حضور مردم بی نظیر بود
  • فاطمه AE ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 0
    درود بر مردم هوشيار ايران
  • ناصری IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    7 23
    توقع من از ملت عزیز و مسلمان ایران خیلی بیشتر بود ..
  • HK ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 8
    هنوز آخر پاییز نشده....
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      پاییز با تمام فتنه هایش تمام شد.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 1
      پاییز و زمستون خیلی وقته تموم شده بهار سرسبز تری در راه است در سایه انقلاب اسلامی انشالله
    • فرشید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 1
      44 تا از این پاییز ها گذشته و [اسلام] همیشه در برابر کفر و سکولاریسم پیروز است
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 0
      آره دایی جان... هنوز آخره پاییز نرسیده.. شما بسوز چون آخر پاییز به نفع ایران رقم می خوره👏👏
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    توهمات
  • مصطفی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 1
    یکی به شوخی گفته بود ما با ساندیس اینیم ببین اگر انرژی زا بزنیم چی میشیم:))))))))
  • علی افصحی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    دعوت امام خامنه‌ای به راهپیمایی بیست و دوم بهمن و حماسه ماندگار لبیک گویان به ولی فقیه مسلمین عالم امام خامنه ای نشان داد سکاندار حرفه ای و بلامنازع انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای است و لا شریک له. نه سران فتنه و نه هر گروهک پر ادعای تهی از درون. در حالتی که خاتمی منافقانه از انحراف انقلاب سخن گفته و موسوی علیه نظام و قانون اساسی معرکه گرفته و اصلاح طلبان فاسد سخن از جدایی مردم از حاکمیت و بی اعتمادی ملی می گفتند به ناگهان سیل عظیم مردم ولایتمدار و دلداده به امام خامنه‌ای همه ایران را بار دیگر تسخیر کرده و نشان دادند در ملک سلیمانی نه هر مدعی بی بنیان و نه هر حراف بی منطق و نه هر مزدور ایران فروش و نه هر رجاله روسری پران و اراذل و و اوباش جایی داشته، بلکه فقط مردم پیرو ولایت فقیه هستند که حرف اول و آخر را می زنند این را چهل و چهار سال و با تجمع های های ده ها میلیونی مثل تجمع و راهپیمایی ده ها میلیونی بیست و دوم بهمن امسال به دشمنان و مزدوران داخلی اش،به ضدانقلاب کور دل و اربابان شیطانشان به رخ کشیده اند اما این مفلوکان احمق،باز خود را اکثریت جا زده و باز دست به حماقت براندازی زده و الیته بازهم خواهند زد.اگرقراربود خباثتشان نقطه پایانی داشته باشد خداوند فقط یک کتاب و یک پیامبر مبعوث می فرمود این که صد و بیست و چهار هزارپیامبر و چندین کتاب ارسال فرموده و همه انبیا را ظالمین به قتل رسانده و حتی مدعی اند حضرت عیسی را هم کشته اند در حالی که به فرموده قرآن موفق به قتلش نشده اند نشان از آن دارد که مبارزه حق علیه باطل روندمداوم تاریخ است تا در این مبارزه هر نسلی و در هرعصری مؤمنان از غیر مؤمن نفکیک شود این است که پس از انبیاء ، وارثان انبیاء نیز از ائمه اطهار تا نمایندگانشان و تا پیروان و علما و صلحا شهید شده و می شوند همه گویای آن است که نه جبهه حق از جق طلبی دست برداشته و نه جبهه باطل از فتنه علیه حق دست برخواهد داشت چنان که قرآن می،فرماید «احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا امنا و هم لایفتنون و لقد فتنالذین من قبلهم فلیعلمن الله الذین صدقوا و لیعلمن الکاذبین آیا مردم فکر می کنند همین که بگویند ایمان آوردیم،دیگر مسئولیتی ندارند؟ هرگز این گونه نیست چنان که پیشینیان هم این گونه نبوده بلکه خداوند مدعیان ایمان را در درگیری حق و باطل شناسایی می کند.
  • راهدار IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    آفرین برملت ایران
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    به وطن فروشان بی غیرت یاد آوری کنیم که این مملکت امام زمان است ،چون خونهای زیادی در راه دین و وطن هدیه شده. دیگر بس است در پیشگاه خداوند متعال توبه کنید ودست از مخالفت با اسلام برداری. شاید خداوند متعال شما را راهنمایی کند.
  • بهره ی هوشیِ فرا 310+ IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    چند نفر بودن؟
  • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    این جماعت و اون به اصطلاح اصلاحاتچی های سرتاپا وابسته و دست بوس و کدخداپرست و آب زیرکاه موریانه صفت خطرناک و انقلاب و نظام و مملکت برباد ده پررو تر از این حرفها هستند و خواهید دید چگونه همین حرکت بزرگ ملت عزیز ایران رو با نفرت پراکنی و سم پاشی و انواع حیل آموخته شده در دامان عنگلیس جنایتکار و ملعون خواهند خواست که به حاشیه ببرند و تازمانیکه کشور و نظام بصورت قاطع و بدون تعارف ریسمان این جماعت را نکشد روز به روز گستاخ تر و طلبکار تر خواهند شد یادمان نرفته و نخواهد رفت که چطور گستاخانه و وقیحانه به بالاترین و والاترین و دست پاک ترین و دلسوز ترین مقام این کشور اهانتها کردند. انگار نه انگار که اکثریت مشکلات و معضلات و اختلاص ها و رانت خواری های کلان و تعطیلی کارخانه ها و صنایع عمده محصول مدیریت نکبت بار همین جماعت خودخواه و مدرک تقلبی هست.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    عالی بود الحمدلله ،انشالله خداوند منافقان و کافران رو اگر قابل هدایت هستند انشالله هدایت و اگر قابل هدایت نیستند نابود بفرماید ،زمین از لوث و شرک کافران و منافقان با افکار مسموم، انشالله کره زمین پاک و پاکیزه بشه
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    عالی بود الحمدلله ،انشالله خداوند منافقان و کافران رو اگر قابل هدایت هستند انشالله هدایت و اگر قابل هدایت نیستند نابود بفرماید ،زمین از لوث و شرک کافران و منافقان با افکار مسموم، انشالله کره زمین پاک و پاکیزه بشه
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    عالی بود الحمدلله ،انشالله خداوند منافقان و کافران رو اگر قابل هدایت هستند انشالله هدایت و اگر قابل هدایت نیستند نابود بفرماید ،زمین از لوث و شرک کافران و منافقان با افکار مسموم، انشالله کره زمین پاک و پاکیزه بشه
  • ناشناس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    عظمت این انقلاب که با خون دهها شهید و..آبیاری شده که با گذشت 43 سال از ان هنوز مردم اگانه در پیروزی انقلاب اینچنین با شور و شوق به خیابانها آمدند ما باید از رهبر عزیز انقلاب که این کشور را ناهمواریها و افتنه گران داخلی و خارجی عبور داده تشکر و قدردانی کنیم که اینچنین استوار و محکم همانند امام ره جلوی استکبار جهانی ایستاده واقعا باید تشکر صمیمانه خود را برای طول عمر ایشان از خدواند متعال خواهانیم
  • حمیدرضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    امیدوارم برای مردم نون هم داشته باشه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    این راهپیمایی های حکومتی در حد قرص مسکن برای درمان سرطان هست !
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    مسئولین به فکرمعیشت مردم باشید همه چیز را ب فتنه ربط ندهید اقتصاد کشور را درست کنید مردم خواسته ای ندارند
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    احسنت به این ملت همیشه در صحنه ✌️✌️👏👏👏👏👏👏✌️✌️✊✊✊✊✊
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    طی ٢۴ ساعت گذشته صدا و سیما به حدی سرود سلام فرمانده را در شبکه های مختلف تکرار کرد که بچه تو شکم مادرش هم این سرود رو حفظ کرده، یعنی تو آرشیو صدا و سیما فقط این سرود وجود داره؟؟ این همه سرود ملی مذهبی تو کشور تولید شده.
  • بیگی علیرضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    کیهان متاسفانه مدام بر طبل اختلاف خیلی تند وتیز همچنان می دمد ( بدون تبیین) درصورتی که کشوربه لطف درایت رهبری وحضورمردم درراهپیمایی ازاین کینه ها عبور کرده وبحث دراین خصوص را باید گذاشت دریک فضای دانشگاهی وعلمی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    اگرفرض کنیم که آقای خاتمی خیانتکارست، که نیست، که اگربودتاحالا باید محاکمهٔ علنی می شد وقبل ازآن توخبر مشرقی که عنوانت زیبنده مشرق زمین هم نیست بی خود میکنی فحش وتهمت می زنی نکند بعدازاین چندماه داری عقده گشایی میکنی. کمی صبورباش
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 0
    دیروز واقعا غوغا بود‌. من که خودم علاقه ای برای این کار ها نداشتم دیروز شرکت کردم و خانواده ام هم بعد از چندین سال شرکت کردند. امام جمعه شهر ما دهنش وا مونده بود احسنت دیروز خیلی ها سوختن واقعا عالی بود همه آمده ایم
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 2
    درود بر خاتمی
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    با شکوه و عظمت به سمت دلار 50 هزار تومانی حرکت میکنیم
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 2
    خداقوت به تمامی کسانی که شرکت کردن،بسیار عالی و باشکوه بود
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    عجب رسمیه رسم روزگار
  • سیاری IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    مردم جاهای دیگه وقتی گشنه هستند هار میشن ایرانی وقتی سیره هار میشه وقتی گشنه اس رامه😂😂
  • مهرداد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    فعلا که همه مردم از گرونی ها سیلی خوردن ! کاش یک نفر هم به فکر ملت بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس