طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند، گفت: طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی شنبه‌شب در جمع مردم درودگاه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکرده‌ایم. رسانه‌های دشمن دوران قبل از انقلاب را خوب و وضعیت کنونی را سیاه جلوه می‌دهند.

وی اضافه کرد: یکی از شعارهای محوری انقلاب ما، استقلال و آزادی بود؛ رژیم پهلوی استقلال نداشت، ایران را کوچک‌تر کردند که یکی از خیانت‌های آنان فروختن بحرین استان چهاردهم ایران بود. با وقاحت تمام گفتند بحرین دختر ما بود و شوهرش دادیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحرین متعلق به ایران بود و هنوز هم مردم این کشور شیفته ایران هستند.

وی به توافق تهران به عنوان پایان‌بخش جنگ جهانی اشاره کرد و افزود: سران چند کشور در تهران جمع می‌شوند و تصمیم‌گیری می‌کنند و شاه ایران در جریان نبود. شاه ما را به چنین جلساتی که در ایران بود راه ندادند.

رضایی تاکید کرد: در همه دوره‌های شاهنشاهی بخش‌هایی از ایران جدا شد ولی در دوران انقلاب اسلامی یک وجب از این کشور جدا نشد و به همت دلیران ایران موفقیت‌های بزرگی کسب شده است.

مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بازگشت پهلوی‌ها با هدف تجزیه ایران است تصریح کرد: اینها با ایران قوی مشکل دارند و نمی‌خواهند ایران به پیشرفت برسد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب ۹۰ درصد زنان سواد نداشتند ولی اکنون بیش از ۹۰ درصد زنان باسواد هستند و تعداد دانشجویان دختر بیش از دانشجویان پسر است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم ایران خاطرنشان کرد: دشمن با پمپاژ دروغ دنبال وارونه جلوه دادن واقعیات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند، گفت: هزینه‌های کلان آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها برای تأثیر بر ملت ایران بی‌نتیجه بود و حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد.

لزوم تکمیل پل درودگاه

رضایی با تقدیر از صبوری مردم درودگاه افزود: مطالبه‌گری مردم روستای درودگاه باعث شده تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی تکمیل پل‌های ورودی روستای درودگاه را ضروری دانست و گفت: انتظار داریم که این پل در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

رضایی در مورد استقرار پاسگاه انتظامی در درودگاه بیان کرد: تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم ولی با جدیت پیگیر هستیم و موضوع را در استان و سطح ملی دنبال می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    13 1
    شکست خورد. چون که خدا و امام زمان این مردم و اهداف پاک انقلاب را دوست دارند و ان شالله به لطف خدا به مقصد نهایی ان یعنی ظهور امام زمان میرساند
  • حمید IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    2 1
    تا آخرین نفس از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت میکنیم
    • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      فقط حمایت میکنی؟؟؟دنبال حل مشکلات و رفاه مردم هم باش
  • امیر IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    با گفتار زیبا وضعیت زیبا نمیشه با عمله که همه چیز زیبا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس