کد خبر 1476889
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
آنچلوتی: هیجان زده‌ام که برزیل من را می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: خوشحالم که برزیل من را می‌خواهد، بسیار هیجان‌زده هستم.

به گزارش مشرق از تارنمای مارکا، با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، آینده کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به نظر می‌رسد که سه شکست متوالی مقابل بارسلونا، از دست رفتن سوپر جام اسپانیا سبب شده تا رئال مادرید با هدایت آنچلوتی فصل خوبی را سپری نکند.

همچنین سایه شایعه پیشنهاد از طرف مسئولان تیم ملی برزیل برای آنچلوتی مدتی است که بر سر رئال مادرید افتاده است. اگر چه ماندن در مادرید خواسته اصلی کارلو محسوب می‌شود، اما این خواسته تغییر کرده است.

وی افشاگری کرد که بازیکنان برزیلی درباره هدایت او در تیم ملی این کشور صحبت می‌کنند و اظهار داشت: هر فردی هر چه می‌خواهد بگوید، اما من یک قرارداد دارم و می‌خواهم تا زمانی که رئال اجازه دهد، در کنار تیمم باشم. هیچ کسی از آینده خبر ندارد. در هر صورت از این پیشنهاد هیجان زده‌ام که برزیل من را می‌خواهد. هیچ‌گاه از شایعات تعجب نمی‌کنم بلکه آنها من را نگران می‌کنند.

وی درباره شرایط رئال مادرید گفت: در این فصل بدشانسی داشتیم، اما تنها دو ماه دیگر باقی مانده و به دنبال قهرمانی هستیم. همچنین بعد از رئال مادرید هم بازنشست نخواهم شد.

آنچلوتی که بی‌تردید یکی از بزرگترین مربیان تاریخ محسوب می‌شود، فصل گذشته توانست رئال‌مادرید را به قهرمانی لالیگا رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به بهترین نحو ممکن، جام را از آن خود کند، اما کهکشانی‌ها در فصل جاری شرایط خوبی ندارند.

نتایج نامناسب کهکشانی‌ها در اسپانیا، موجب شده تا فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال از حالا در اندیشه جانشینی برای کارلو آنچلوتی باشد. در واقع مربی باتجربه ایتالیایی خودش نیز می‌داند حتی با موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، شانس چندانی برای ماندن در سانتیاگو برنابئو ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مرتضی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    تقریبا همه دوست دارن تو فوتبال در تیم برزیل و تیم ارژانتین مربیگری کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس