کد خبر 1461850
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
دستگیری زورگیران مسافرکش نما

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت به روش زورگیری توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ، دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از افسران مجرب کلانتری و با شناسایی زمان و محل حضور سارقان، روز گذشته تیم عملیات کلانتری، خودروی مورد نظر را با یک مسافر عقب خودرو مشاهده و خودرو را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بعد از طی مسافتی سرنشینان خودرو با یکدیگر درگیر شدند و سرنشین عقب خودرو درخواست کمک کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: عملیات مهار خودرو آغاز و متهمان که توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده و همدستش دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهمان ۳۳ و ۲۵ ساله دارای سابقه کیفری و تحمل حبس در زندان می‌باشد خاطرنشان کرد: تا کنون ۵ نفر از شکات سارقان را شناسایی و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرین IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    سارقین مسئول نما رو هم دستگیر کنید
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      آفرین
  • جواد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 0
    کلا دروغه من اتفاقی اونجا بودم مردم دستگیر کردن بعد زنک زدن به پلیس درس در بغل مجلس یکیش هم در رفته بود چقدر دروغ گزارش میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس