رادان

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز چهل و پنجمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی(ع) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، برخی معاونان ستادی و روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از برخی خانواده‌های شهدا و جانبازان انتظامی، مدیران، دانش آموختگان نمونه فارغ التحصیل و همچنین دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع)، توسط فرمانده کل انتظامی کشور با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد:‌ شاید یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین و پرسرمایه ترین‌ اقدامات ما برای کسب مقام آخرت و البته دعای دنیا، این فرمان رهبر انقلاب که فرمودند در مسیر خدمت جلب رضایت خدا و مردم را رقم بزنید، باشد.

وی افزود: به خود ببالید که خداوند بر تمام ما منت گذاشت تا لباس خدمت به تن‌ کنیم تا راه شهدا، از صدر اسلام تا به امروز را ادامه دهیم و از نسل شهید سلیمانی‌ها باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امروز دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، انقلابی که از آغازین روزش تمامی دشمن و استکبار و کسانی که شعار دینی و اسلامی ما را برنمی‌تابیدند، بر علیه آن اقدام کردند.

وی افزود: کار دشمن، دشمنی و کار ما هوشیاری و آمادگی است. کار دشمن شک و تردید در دل انداختن و کار ما عزم اراده است. امروز هر روزی که از انقلاب می‌گذرد، ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر از سابق است.

سردار رادان خطاب به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: هر روزی که از تولد خدمت شما می‌گذرد باید مبناهای علمی، پرورشی و آمادگی شما بیشتر از روز قبل باشد.

وی افزود: از گذشته در راه امام (ره) قدم گذاشتیم با راه مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد تا در نهایت سرباز ولی عصر (عج) باشیم، این‌امر محقق نمی‌شود مگر با تلاش، اراده قوی و دانش و آگاهی بالا.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پلیس را مجاهد فی سبیل الله نامید، گفت: مجاهد همواره باید در تلاش برای برقراری امنیت مردم و جلب رضایت خدا و مردم باشد. مردم پلیس مقتدر، شان آفرین، مهربان، هوشمند را دوست دارند، مردم پلیس در صحنه را می‌خواهند.

سردار رادان ادامه داد: مسیر سخت و پر پیچ و خم خدمت، مسیر آزمایش است، در آزمایش‌های مختلف این هوشمندی است که می‌تواند شما را به سر مقصدهایتان برساند. مردم پلیسی که در آزمایش‌های به زمین بخورد را دوست ندارد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: پلیس در تراز انقلاب یعنی پلیس قانع و پلیسی که نفس خود را بر بدی‌ها و پلیدی‌ها غلبه کرده است.

وی افزود: شما جنود الله هستید، سرباز الله در هیچ‌حادثه‌ای به خود تردید راه نمی‌دهد. قناعت سرلوحه خدمت برای رضایت خدا است. هوس‌ها و تردیدها اگر در دل امد به راحتی به بیرون نخواهد رفت.

در پایان این مراسم، رژه دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    اگر این سردار از اقتدار مهربونی وهوش صحبت میکنه واقعا راست میگه چون درچهره خودش هم اقتدار مهربونی وهوش هست ونمیتونه دروغ گفته باشه
  • ژاله IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    بنده به شخصه به نیروی انتظامی کشورم افتخار میکنم و احترام زیادی براشون قائلم ,وجودشون مایه ی آرامش و امنیت جامعه ست.خداوند حافظ و نگهدار این عزیزان باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس