نیروی انتظامی مکلف به برخورد قانونی با هر جرم مشهودی است

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور تأکید کرد: هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیفتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد و مدیریت کند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از بالاترین دست آورده‌ای انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا حسینی؛ انقلاب‌فرهنگی است، اظهار داشت: هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیفتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد کند.

وی گفت: خوشبختانه کشور جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها، کشور آرامی است و البته دشمن هم آرام ننشسته و هر روز یک توطئه و یک فتنه را علم می‌کند و به‌نوعی دنبال اهداف خودش است، لیکن به جهت بصیرت بالای مردم ایران اسلامی، یکی‌یکی خنثی می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه یکی از فتنه‌های جدید دشمن، تخریب انقلاب‌فرهنگی و عزت مردم که از بالاترین دست آورده‌ای انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورا حسینی است، افزود: دشمن در موضوعات مختلف در سطح کشور یک روز در بحث مواد مخدر، یک روز سلاح و یک روز فتنه‌های دیگر که در سال گذشته هم یک جنگ ترکیبی را به‌نوعی به انقلاب اسلامی تحمیل کردند که مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی اقتصادی و فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی یکی‌یکی آنها را خنثی کردند.

سردار رضایی، گفت: دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی در پس حادثه سال گذشته تشدید کرده و هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وقتی دیدیم مجموعه کشور به جهت مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده‌اند، مجموعه انتظامی کشور مثل سایر مطالبات مردم موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به طور جد در راستای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون اجرا می‌کند و هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیفتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد و مدیریت کند که انشا الله مثل بقیه مأموریت‌ها در این حوزه هم موفق خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه لرستان استانی ولایی و انقلابی است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده؛ مگر می‌شود از این سرمایه بزرگ عبور کرد، عنوان کرد: ما الان در ماه محرم هستیم و ماه محرم یکی از فرصت‌های طلایی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است ان‌شاءالله بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 45
    من به این انقلاب تا رسیدن پرچم به دست مهدی فاطمه بسیار بسیار امیدوارم. ان شالله🤩

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس