کد خبر 1460163
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!/ روایت هایی از لکه ننگ حکومت طاغوت

محال است در سیر وقایع سال های حکومت پهلوی دقیق شوی و خنده‌ات نگیرد از دایه مهربان‌تر از مادر شدن این روزهای پهلوی‌ها برای زنان ایرانی.

به گزارش مشرق، انقلاب اسلامی ۵۷ به زن ایرانی یاد داد که حرمت دارد و ابزار سوداگری نیست. امام خمینی(ره) حتی برای زنان بدنام و بدکاره هم پیام داشت و به آنها فهماند که کالای جنسی نیستند. همشان هم حرمت دارند و هم منزلت. ابزار برهنگی و اجیرهرزگی های مقامات پهلوی نیستند. این حرف‌ها شعار و کلیشه نیست که ریشه در واقعیت دارد. ریشه در عقبه و تاریخ ایران در دوران پهلوی که محال است اگر در سیر وقایع آن سال‌ها دقیق شوی و روایت‌ها و تاریخ را بخوانی، خنده‌ات نگیرد از دایه مهربان‌تر از مادر شدن این روزهای پهلوی‌ها برای زنان ایرانی. یکی نیست بهشان بگوید که آقایان پهلوی شما همان‌هایی نیستید که لکه ننگی به نام شهرنو را با آن همه نکبت و سیاهی، در تاریخ از خودتان به جا گذاشتید؟! چه کردید با زنان آسیب دیده سرزمینتان!

قلعه‌ای نکبت بار دست و پا کردید و به جای دست گیری از زنان آسیب دیده به آنها کارت و مجوز قانونی تن فروشی و روسپی گری دادید! به جای آنکه کمک کنید و دستی بر سر و روی زندگی زنان گرفتار بکشید و از مهلکه نجاتشان دهید، آدم اجیرکردید و امکانات راه اندازی خانه فساد را به آدم‌هایتان دادید که این زنان را به باتلاق تن فروشی بکشانند و خودتان هم در بزنگاه‌ها بی نصیب نمانید. قطعاً کسی نیست که نشنیده باشد از شهرنو و محله‌ای که پهلوی برای ترویج فساد و فحشا در پایتخت راه انداخته بود. قلعه شهرنو برای خودش یک مافیای بزرگ بود؛ مافیایی که سردسته‌های قلعه، قاچاقچیان بزرگ و روسای شهربانی شاه اداره کننده‌اش بودند ودامنه فسادش چنان گسترده شده بود که از قلعه نو به سطح شهر تهران کشیده شد. این چند روایت از شهرنو دوران پهلوی و زد و بندهای سردسته‌های این محله با آدم‌های دربار را که بشنوید، عمق فساد دوران پهلوی پیش از پیش مقابل چشمتان به تصویر کشیده می‌شود.

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

*قوادی سردسته‌های شهرنو برای پارتی‌های شبانه رجال پهلوی

زن بارگی از سنن غالب خاندان پهلوی بود؛ از دربار گرفته تا کارگزاران حکومت. این حرف ما نیست. گزارش‌های به جا مانده از تاریخ گواه این واقعیت است ویکی از شمه‌هایش اینکه دست روسای محله بدنام شهرنو با رجال سیاسی دربار پهلوی در یک کاسه بود.

سردسته‌های معروف شهرنو از پری بلنده و مژگان سوخته تا اشرف چهارچشم و... با مقامات بالای کشور جیک تو جیک بودند و با آنها بر و بیایی داشتند عجیب و غریب. آن‌ها همکاری پر و پیمانی با اداره تشریفات نخست وزیری و وزارت امور خارجه داشتند و مثلاً زنی معروف به پری بلنده برای میهمانان خارجی که به دعوت رسمی شاه یا نخست وزیر یا وزارت امور خارجه می‌آمدند بساط عیش و نوش و فساد می‌چید و زنان و دخترانی که در محله شهرنو تحت اختیار او بودند را به پارتی‌های شبانه و رجال و سردمداران رژیم می‌فرستاد. البته خدمات روسای محله شهرنو برای دربار بدون مزد هم نمی‌ماند. این خانم‌های قواد از حمایت مسئولان بلند پایه کشور و روسای شهربانی وساواک برخوردار بودند. هیچ کس جلودار آنها نبود و دستشان برای انجام هر نوع خلافی که فکرش را بکنید باز بود.

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

تصاویری واقعی از محله شهرنو دوران پهلوی

*خدمت پهلوی به زنان بدکاره/ مهد کودک ویژه فرزندان فواحش

هر چه بیش‌تر پیش می‌رویم روایت‌ها از خدمات پهلوی به زنان در دوران طاغوت و مثلاً ارج و قرب دادن به آنها بیشترمی شود! نمونه‌اش خدمتی که یکی از مسئولان به زنان بدکاره کرد و دسته جمعی از این اقدام تعرف و تمجید هم می‌کردند. وقتی «مهناز افخمی» مشاور نخست وزیر در امور زنان می‌شود، کاری می‌کند کارستان. زنی که قرار است نماینده زنان ایران باشد و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کند، به جای آنکه عزمش را جزم کند تا مراکز فساد و دست به دست شدن زنان آسیب دیده را تعطیل کند، مقرر می‌کند که در محله جمشید یا همان قلعه نو یک مهدکودک برای نگهداری فرزندان نامشروع و خردسال زنان بدکاره ساخته شود تا در طول روز که مادرانشان مشغول بردگی جنسی هستند از این کودکان نگهداری شود!(برگرفته از کتاب مجله زنان شماره ۲۲)

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

*ماجرای آگهی برای استخدام زنان بدکاره در روزنامه‌های کثیرالانتشار پهلوی/ پهلوی بالاخواه سردسته‌های شهرنو

حمایت بی چون و چرای رژیم پهلوی از مراکز فساد در پایتخت شبیه به یک تراژدی تلخ و غمبار است و این روزها بازخوانی این روایت‌های به جا مانده مثل روسیاهی است که به زغال می‌ماند. کار پهلوی به جایی رسیده بود که بالاخواه سردسته مراکز فساد در می‌آمد. سردسته‌های فواحش در دوران پهلوی حسابی در صحنه بودند، آنقدر که برای فریب دختران جوان و کشاندن آنها به فحشا و محله شهرنو در روزنامه‌های کثیر الانتشار آن زمان آگهی هم می‌دادند.

در سال‌های دهه ۵۰، موسسه اطلاعات، نشریه هفتگی داشت به نام جوانان امروز که نشریه‌ای عوام پسند بود. در سال ۵۶ زنی جوان با دفتر این مجله تماس می‌گیرد و از پشت پرده آگهی‌هایی می‌گوید که هر روز در صفحه نیازمندی‌های یکی از روزنامه‌ها چاپ می‌شود و می‌گوید آگهی دهنده یکی از روسای محله شهرنو هست و ترفند آن هم اینطور است که هر روز آگهی ماشین نویس و تلفن چی می‌دهد و وقتی زنان و دختران جویای کار برای استخدام به محلی که در آگهی نوشته شده می‌روند نقشه‌اش برای به فریب کشاندن آنها را اجرا می‌کند. این زن قواد معروف به پری بلنده و عواملش آنقدر این زنان و دختران را بازی می‌دهند و می‌آورند و می‌برند تا بالاخره آنها را با وعده‌های آنچنانی به دام بیندازند و طعمه‌ها را وارد قلعه نو کنند.

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

* عاقبت گزارش نویسان روزنامه اطلاعات از گزارش رو کردن باند فساد پری بلنده

خبرنگاران مجله یکی از افرادشان را مأمور می‌کنند تا نقش طعمه را بازی کند و به صحت و سقم ادعای زن جوانی که به دفتر مجله تلفن کرده بود پی ببرند که اتفاقاً نقشه‌شان خوب پیش می‌رود. محمدرضا رفیع‌زاده و کاویانی؛ خبرنگار و عکاس روزنامه اطلاعات هم دورادور و دوربین به دست همکارشان را زیرنظر دارند تا مستنداتشان برای به دام انداختن پری بلنده کامل شود. القصه ماجرا همان بود که زن جوان در تماس با دفتر نشریه گفته بود.

شرح این ماجرا با عکس‌های مستند، چند روز بعد در همان مجله چاپ می‌شود و معلوم می‌شود که پری بلنده با این روش و دادن آگهی در روزنامه‌ها تعداد قابل توجهی از زنان و دختران را فریب داده است. انتشار آن گزارش در آن زمان، آن هم در یک روزنامه پرطرفدار احساسات مردم را برانگیخت و عمق فساد و تباهی در رژیم شاهنشاهی پهلوی را نشان داد اما جالب است بدانید بر اساس همان گزارش‌ها پری بلنده حتی یک روز هم در بازداشت نماند.

وقتی ماجرای آگهی‌ها رسانه‌ای شد و گند کار در آمد، نه تنها پری بلنده بازداشت نشد که وزارت اطلاعات پاپیش گذاشت اما نه برای قدردانی از عوامل مجله وخبرنگارانش بلکه برای توبیخ. وزارت اطلاعات آن زمان از ادامه انتشار گزارش جلوگیری کرد. البته کار به همین جا ختم نشد. از دفتر مخصوص فرح و دفتر مخصوص اشرف و از دفتر رییس شهربانی کل کشور و حتی ساواک هم به مجله تلفن کردند و ضمن بد و بیراه گفتن به عوامل نشریه آنها را تهدید هم کردند که دیگر از این گزارش‌های روشن گرایانه نزنند؛ مبادا به تیریژ قبای روسای شهر نو بربخورد وکار و کاسبی ما هم به هم بخورد.

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

*وقتی رییس با سابقه محله شهرنو مسئول شورای داوری می‌شود

هر چقدر بیشتر تاریخ می‌خوانیم و می‌شنویم، حرف‌های امروز پهلوی‌ها و شعار زن زندگی آزادی‌شان برایمان خنده دار تر می‌شود. این روزها کسانی برای زنان ایرانی دایه عزیزتر از مادر شدند که در سال‌های دهه ۵۰، وزارت دادگستری‌شان هم برای پر و پیمان کردن محله شهرنو و ترویج فساد و فحشا پای کار بود. چطور و چرایش را روایت‌های به جا مانده از تاریخ می‌گوید. آن زمان در دهه ۵۰ وزارت دادگستری برای حل و فصل دعواهای خانوادگی مراکزی به نام شورای داوری را راه انداخته بود که در کنار کلانترها کار می‌کردند و یک جوری شبیه شورای حل اختلاف امروز ما بودند. اما کارکرد این شوراهای داوری در نوع خودش عجیب و غریب بوده است. مثلاً رییس شورای داوری کلانتری خیابان جمشید خودش یکی از سردسته‌های باسابقه محله بدنام شهرنو بوده است. حالا این بخش به کنار، ماجرای عزت و احترام پهلوی‌ها به زنان! آنجا اوج می‌گیرد که سردسته‌های محله بدنام شهرنو در کلانترهای و شوراهای داوری عواملی داشتند برای فریب زنانی که مشکلات خانوادگی داشتند. این افراد وظیفه‌شان شناسایی زنانی بود که مشکلات خانوادگی داشتند و گرفتاری مالی داشتند. آن‌ها این افراد را در طی مراجعه به شورای داوری به طلاق گرفتن تحریک می‌کردند و معرفی‌شان می‌کردند به سردسته‌های محله شهرنو و در نهایت کارشان از شورای داوری می‌رسید به فحشاء و سهمشان می‌شد یکی از اتاق‌های قلعه و بردگی جنسی برای سردسته‌ها.

خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!+ عکس

*تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

زنان روسپی قلعه شهرنو سرنوشت بغرنجی در این چهاردیواری‌های پر از فتنه داشتند. دختران و زنانی که به لطایف الحیلی توسط سردسته‌ها و خانم رییس ها وارد شهرنو می‌شدند به دلیل بردگی جنسی پس از یکی دو سال طوری فرسوده می‌شدند که سردسته‌ها آنها را از خیابان‌های شهرنو رانده و به کوچه پسکوچه هایی که محل زندگی فواحش معتاد و آلوده به بیماری‌های مقاربتی بودند متتقل می‌کردند. شهرنو بزرگ‌ترین خیانت رژیم پهلوی به زنان ایرانی بود و هست وخواهد بود و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 43
  • مردم IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پهلوی مرد و رفت به درک - فکری به حال حجاب و اقتصاد و فرهنگ این مملکت بکنید - 43سال گذشت
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      45 17
      احسن واقعا درست ميگري ،،،،، آقايان بفكر حال باشسد گذشته گذشته
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      52 24
      فکر شده ولی نظام سلطه غرب و خائنین داخلی اعم از مردم عادی فریب خورده و برخی مسئولین عمله دشمن سنگ اندازی می کنند تا این انقلاب را از حرکت بیاندازند
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      52 10
      ملتی که تاریخ خود را نداند محکوم به تکرار آن است ملتی که تاریخ خود را نداند سزاوار بردگی است...
    • پهلوی ههه IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      2 0
      بله رفت اما واقعا باید اینعا گفته شوند چون هنوز برخی نشنیده اند و یا یادشان رفته که پهلوی چه بود بالاخص نسل جدید ...
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      4 3
      شما که خوب بودید چکار برای زنان روسپی کردید بشون پناه دادید پول دادید کار دادید چکار کردید که شما اینقدر طلبکارید
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      5 2
      هدف از این گزارش ، هم همين است که افراد ناآگاه را هوشیار کنند که در زمین تفاله های پهلوی بازی نکنند. ان شاالله که خداوند نعمت استفاده از عقل را به همه عنایت کند.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      4 0
      پهلوی مرد ولی اونایی که شعار زن زندگی ازادی دادن توی 3 ماه هزاران میلیارد خسارت زدن و تحریم ها رو چند برابر کردن لیاقتشون محله شهرنو هست
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      5 0
      مشرق جون ممنون بابت روشنگری . بسیار زیبا پهلوی کثافت رو رسوا کردی. عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      12 4
      چشماتونو باز و حقیقت الان رو ببینید، دقیقا امروز هم فرزندان همین کسانیکه این جنایت‌ها و خیانتهارو به جامعه زنان کردن همین الان هم نمی‌ذارن و نمیخوان دین اسلام اثر خودش رو بذاره
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      9 2
      چشماتونو باز و حقیقت الان رو ببینید، دقیقا امروز هم فرزندان همین کسانیکه این جنایت‌ها و خیانتهارو به جامعه زنان کردن همین الان هم نمی‌ذارن و نمیخوان دین اسلام اثر خودش رو بذاره
    • ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      5 0
      این حرف رو به وکالت دهندگان به ربع پهلوی ها بگو و خلاص
  • DE ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    42 26
    الان دیگه خوشبختانه زنان بدکار واواره و بی سرپرست و معتاد وجود نداره
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      4 0
      کسی نگفت وجود نداره شما فرض کنید تو کشور ایکس مواد مخدر نه تنها آزاده بلکه تبلیغ هم میشه آیا وضعیت این کشور با کشوری که توش مواد ممنوعه و جرمه از لحاظ اعتیاد یکسانه؟
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      3 0
      چرا وجود داره. همیشه وجود داشته و خواهد داشت. فرقش اینه که دیگه کسی به سازماندهی اینها از داخل حکومت کمک نمیکنه.
  • م IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    65 24
    لعنت خدا بر پهلوی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    لعنت خدا بر پهلوی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    45 17
    پهلوی کثیف
  • . IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    29 6
    حالم بهم خورد
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    26 10
    لعنت
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    34 12
    خاااااااااااااااک بر سر پهلویای کثیف
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    47 12
    پهلوی وقاجار دو خاندان غیر ایرانی وبی هویت بودند
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    33 59
    یجوری میگین انگار حالا شما خودتون چکار کردین برای این زن ها؟؟
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      71 8
      اگه واقعا" دنبال حقیقتی , یه سر به کمیته امداد بزن و در مورد آمار زنان بد سرپرست یا بی سرپرستی که توسط کمیته امداد امکانات لازم جهت خود اشتغالی و کسب درآمد حلال در اختیارآنها گذاشته شده تحقیق کن تا متوجه تفاوت میان نظام جمهوری اسلامی با نظام سراسر فسق و فساد شاهنشاهی در حفظ کرامت زنان بشی.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      8 0
      این همه دختر تحصیل کرده نمیبینی بیشرف
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    25 64
    خودتون چکار کردین برای این زن ها؟؟
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      2 0
      فرستادیمشون دانشگاه. تبدیل شدن به پژوهشگر و استاد. تو موضوعات مختلف نقش آفرین شدن. با حقوقشون آشنا شدن. زن تو سری خورده زمان پهلوی رو چطوری اصلا میخوای با زن الان مقایسه کنی؟
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      1 0
      حالا شما هم کناربیا ودست از....بردار!!!
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    42 11
    پهلوی ضد زن ترین بود
  • امین IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    35 10
    لعنت خدا بر پهلوی های حقیر
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    9 23
    چه منظور و غرضی دارید
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    33 10
    پهلوی گند بود
  • مهدي IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    24 44
    الان هم اوضاع بهتر نيست فرقش اينه كه ديگه محله اي معروف براي آن نيست
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      0 1
      مهدی عشقی
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      و جالبه که همینا دلشون برای شهرنو تنگ شده و الان شدن برانداز.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    30 7
    لعنت خدا و خلق خدا بر خانواده نحس و بی شرف و بی غیرت پهلوی که حقیقتا" جرثومه فساد و فسق و فجور و کثافتکاری بودند .
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    21 8
    لعنت به پهلوی
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    9 7
    کثیفتر و فاجعه تر از این خاندان منحوس فقط خودشون هستن حتی تو غرب هم این حجم فساد وجود نداره گور به گوری های وطن فروش
  • مخلص IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    20 3
    آدم باید عاقل باشد و آگاه به تاریخ اسلام و ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب باشد و همچنین ایمان قوی و دور از تعصب خشک باشد و بعد مشخص میشود که زنان از کجا ضربه میخورندو منظور کی برای چی هست و طعمه سیاستهای و حقه های کثیف نشود .
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    30 5
    زنان زیباتر را انتخاب کرده برای آنکه بمدت طولانی در اختیار باشند 'با اخذ چک و سفته آنها را بدهکار و یا عمدآ معتاد میکردند. خدا لعنتشان کند.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 1
    یعنی چی!!
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    7 0
    واقع نگر باشیم
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    15 3
    نميتونن پاکش کنن
  • AT ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    22 5
    خیلی کارها که کرد برخلاف منافع ملی ایران بود.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    13 4
    انسان ناراحت میشه از این همه ظلمی که در آسیب های اجتماعی دیده میشه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    4 1
    مشرق؟
  • گمنام IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    11 6
    خاندان فاجعه پهلوی
  • سلام IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    15 5
    الان هم عده ای از این دست ، حاضرند افسارشون را دست ربع پهلو بدهن به عنوان وکالت.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    7 6
    خاندان مزدور و فاسد و کثافت پهلوی
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    7 3
    مگه خانم ها ابتکار و مولاوردی یا وزارت آموزش و... مروج فمنیسم و ۲۰۳۰ نبودن !؟
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    20 4
    الان اوضاع گل و بلبل است خدا را شکر اصلا فسادی نیست برو ببین زیر پوست شهر چه خبره
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      2 6
      اینقدرها بد نیست
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 2
    خاطرات فردوست یا شخص دیگری بود که ظاهرا فرح به فرح حصارک معروف بود، برید تحقیق کنید
  • م IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 3
    خدا عذاب رضامیرپنج و ممدرضای زن خراب رو افزون کنه بی شرفت ترین حکام ایران درطول ۲۵۰۰ سال دوران شاهنشاهی
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 0
    تحقیقی هم در آن زمان انجام شده بود که با جزییات دقیق از زندگی و اجتماع افراد در این محله اطلاعات جالبی ارایه می کند
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 0
    الان اگه هم خانه فسادی باشد رسمی نیست.. دوستانی که میگید الان هم زنان اونطوری هستند اندکی فکر کنید بعد کامنت بگذارید زمان طاغوت رسمی بود الان غیر رسمی است و دولت تا اونجا که بتونه جلوی اوونها رو میگیره... ... الان به خاطر انحراف طرف رفته فاسد شده..دولت و حکومت چیکار کنه... بزرگترین توهین به فقرا این است که هرزگی را به فقر نسبت بدهید... تا وقتی بی‌حجابی و ماهواره و فضای مجازی باشه هیچکاری از هیچ دولتی ساخته نیست.. اینها هم قابل جمع آوری نیست
  • امیر FR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 2
    الان تو هر محله چند تا هست ولی مخفیه همه دوستام بلدن کجا هست قبلا یجا بود فقط تو تهران
  • یزدان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 3
    درود بر پهلویها
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 0
    اون شعار زن برای همان روسپی گری منظور ارازل اوباش بود
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 1
    قطعا ریشه خاندان پهلوی هم از همیجورجاها شکل گرفته است!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 3
    ظاهرا نویسنده از خیابان های شهرهای بزرگ خبر نداره
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 1
    زن بدکاره توهین است آدم بشین
  • شاهین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 1
    آقا مرگ بر خاندان پهلوی ،تو را به تمام مقدسات فکری به حال الان کنید ،والا اگر یه دانش آموز کلاس اولی اقتصاد این کشور تو دستش بود پراید الان سیصد میلیون نبود شاه مرد رفت تمام ،خدا روشکر الان خبری از این حرفا نیست مگه نه !!!؟
  • علی افصحی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    بخش زنانه منافقین انقلاب به سرکردگی مولی وردی ، آذر منصوری ، ابتکار، سلحشور و... اولین کسانی بودند که خط فساد زنان «شهرنویی» قبل از انقلاب !را در دولت فاسد روحانی جهانگیری رسما آغاز کردند و تن فروشان را به عنوان کارگران جنسی طبقه بندی کرده و خواستند تا به تبعیت از غرب وحشی به کار روسپی گری رسمیت و جایگاه قانونی دهند. مشاور روحانی جهانگیری، آشنا نیز با گرد هم اوردن عناصری چون سعید مدنی محبوس به خاطر فعالیت های ضد امنیتی فعلی، شبه پژوهش هایی در باره روسپی گری با کپی از نوشته های غربیان فاسد با پول بیت المال مثلا انجام دادند تا پشتوانه کار معاون زنان روحانی جهانگیری در تداوم مسیر خدمات پهلوی جلاد به روسپیان باشد و قدم های جدی تری نیز بردارند در حالتی که این احمق ها نمی فهمند که تن فروشی یک خطا و گناه است و باید این خطا و گناه برطرف و ریشه کن شود نه این که به رسمیت شناخته شود باید زنان خود سرپرست به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند صاحب زندگی شرافتمند و آبرومند شوند این آورده انقلاب اسلامی برای زنان در معرض آسیب بود چنان که که آورده انقلاب اسلامی برای عموم زنان آگاهی، خلاقیت، مشارکت در همه امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و مهم تر ازهمه اعطاء شخصیتی مستقل و فرهیخته گی بود.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 3
    قبلا یک محله بود و قانونی الان کل شهر و غیر قانونی پس وضعیت بهتر نشده بلکه بدتر شده فقط چشم ها رو بستیم
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 2
    حالم از این پهلوی ها به هم می خوره. فقط به فکر زیر شکمشون بودن.
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    4 2
    فحشای ساختار یافته و حکومتی زمان پهلوی با فحشایی که حکومت اسلامی ، با آن مخالف است ، بسیار متفاوت است . من خودم سال های اول انقلاب ، پیر زنانی که باقیمانده فحشا خانه های رسمی زمان پهلوی کثیف بودند را دیده‌ام ، پیرزنانی که در خرابه های حاشیه شهرها زندگی میکردند و مجبور بودند برای یک قرص نان با نوجوانان بزهکار همخوابه شوند! باقیمانده های فحشا خانه های رسمی که به صورت کاملاً قانونی (قانون کثیف پهلوی) فعالیت می‌کردند . گاهی از بزرگتر های روستا می شنیدیم که فلان دختر زیبای روستا ، عده‌ای از شهر به خواستگاری اش آمده اند ؛ اما بعد ها معلوم شده که خواستگاری صوری بوده و دختر بی گناه سر از فحشا خانه های رسمی ، سر درآورده !! درد اینجاست که اکنون این ابر کثافتان تاریخ که روزگاری توسط مردم بیرون رانده شده اند ، به کمک رسانه های خبیث انگلیسی - صهیونیستی ، امروز ادعای حمایت کرامت زن دارند!!!
  • مهلا محمدی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 1
    خدا رو هزاران مرتبه شکر که به برکت جمهوری اسلامی تونستیم تو این کشور با حفظ کرامت انسانی و شرافت مون پا به پای مردان تحصیل کنیم و کار کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس